torsdag 24. november 2011

Flettet hjerte av bark..............

 

......... på et hjerte  laget av hønsenetting:)

 

Jeg begynte med å forme til et hjerte med en litt tykk ståltråd (Biltema)
- så klippet jeg til hønsenetting (Jula/Biltema) som ble festet til hjertet.........
Og så dro jeg av strimler med bark fra bjørkeveden i vedkassen:)) 
og flettet opp og ned i alle hull..

 

Veien ble til mens jeg holdt på...:) Og når alle strimlene var på plass
sydde jeg en kant med hamptauet....

 

Litt grønt og lerkekongler til pynt........

 

Jeg har ikke helt bestemt hvor det skal pynte opp:) men det passet fint
her ved den gamle symaskinen, og kansje med en 
hvit svibel foran (?)

Det gikk veldig fort å lage dette, så det blir kansje et par til i løpet av dagen:)
- før den store ryddeprosessen starter hihi:)
Jeg er ekstrem flink til å rote når jeg får disse små idèene - og kan nevne
at det blir mye rot nå....... men da får jeg til svar :
JA, MEN DET ER JO DITT :o)) Ha Ha Ha.....

Ønsker dere alle en fin fin dag!
 Og hjertelig velkommen til nye følgere.... Kjempekos!
 

19 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Flottere kan det vel neppe bli :)

Asbjørg sa...

Såå nydelig!

"Mira" sa...

Det var bare så vakkert!

Klem,

Maya sa...

Det var veldig flott!! :)

Heidi sa...

Først vil jeg takke for en hyggelig kommentar på mitt soveromsinnlegg til NIBs coveromskonkuranse. Så vil jeg si at hjertet du laget var utrolig fint og kreativt laget. Nå skal jeg kose meg videre i bloggen din, for den ser veldig spennende ut.

Eli's lille rede sa...

Det var rett og slett nydelig! Det ligger en del jobb bak det der, men for et resultat;) Ha en fin dag! Klem fra Eli:)

Camilla i villa fredfull sa...

Hvor får du alle ideene dine fra?? :) Du er så utrolig flink og kreativ :) Ønsker deg en super dag !
Klem

Fru.Underberget sa...

Nydelig! Jeg skjønner ikke hvor du får alle ideene dine fra. Du er den mest kreative bloggeren jeg har vært innom:-) Kan du ikke komme hjem til meg og lage juleverksted...

Man tager hva man haver sa...

Wow, fantastisk flott. Hadde det vært mulig å få kjøpt et slikt av deg??

Arlens boblebad sa...

Alt ser så enkelt ut når du gjør det!
Urettferdig!
Klem Linn

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Rett og slett nydelig:))

Ønsker deg en finfin kveld:)
Klem Marianne

Beathesbokhylle sa...

Det var helt nydelig:-))

ingrid sa...

HELT NYDELIG !!!

lavendel mio sa...

Nydelig hjerte du har laget!!!!
Ha en fin kveld, klem Hanne

Anki sa...

Du er rå!!
Utrolig fint :)

Ann-Christin. sa...

Hei på deg :) Dei var bare helt nyydelige..du er veldig flink må jeg si..ønsker deg en fin helg, og velkommen innom min blogg også :) Klem fra Ann-Christin.

Nanne sa...

Kjempefint, bark er et fantastisk materiale.....

Ingvild sa...

Så stilig det blei!!!

Wood & rose sa...

Det hjerte ble bare så fint!!! Er det mulig å få bestilt et av deg??????? Det er det råeste jeg har sett!!!!!! Klemz Grethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...