lørdag 12. november 2011

Give - away hos meg!

 

Heisann dere!

Da er det klart for en give-away igjen.... Denne gang feirer jeg 50.000 unike
besøk noe som er helt ufattelig på et drøyt år:) - så dette må feires:)
Har 2 gaver denne gang som er ganske like, bare lysglasset som er forskjellig.

 

Håper dere vil være med å feire litt:)
Alle kan delta med eller uten blogg og har du ingen blogg, skriver du mailadr.
din i kommentarfeltet...

1 lodd for kommentar
1 lodd om du er eller blir følger
1 lodd om du linker til give-awayen med bilde (øverste bilde) på din blogg
Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar..
Trekningen blir 3. desember:)

Så har jeg en overraskelse til følger nr. 200 som er
Yvonne med bloggen Kløverhuset

 

Du får et gavekort på 150 + et lysglass - begge fra Kid...
Bloggen Kløverhuset er en ny blogg for meg og mye kreativitet å finne der, så
ta gjerne turen inn til Yvonne........ 
Sender du meg adressen din, så får du snart pakke i posten ?

Da ønsker jeg dere alle som vil være med på give-awayen masse lykke til!!
og GOD HELG:)


112 kommentarer:

Tovepia sa...

Ojsann, her ble jeg førstemann;)
2 lodd til meg! Skjønner godt telleren går, liker jo din kreativitet!!
Nyt helga, klem fra meg;)

Dronninghuset sa...

så morsomt å få være med.
gratulerer masse masse.
2 lodd på meg.
GOD-HELG-klem

TOVE

Hulda sa...

Da er jeg med og tar et lodd. :)) Flotte saker du gir bort!

Cecilie Sundfærs malerier sa...

Så fine premier og premier:) Jeg blir selvfølgelig med, og tar tre lodd for å bli følger, link på bloggen og kommentar:)

Ha en fin lørdag:)
Klæmklæm Cecilie

Lindas Lille Leilighet sa...

Hiver meg med med 1 lodd:D gratulerer med så mange besøk:)

Hjertedamas blogg sa...

To lodd på meg:DD Klemz Grethe

Bor på.... sa...

Jeg blir også gjerne med.
Klem.
2 lodd.

Eli's lille rede sa...

Jeg tar 3 lodd! Flotte ting du har, så det vil jeg gjerne være med på! Gratulerer med besøkstallet. Klem fra Eli:)

Sister sa...

Heei Du har en flott blogg, du gir så mye inspirasjon!Jeg koser meg virkelig når jeg leser din blogg;)
Jeg tar gjerne 1 lodd

Man tager hva man haver sa...

Grattis med over 50000 treff og over 200 følgere. Jeg prøver helt klart lykken og tar 3 lodd.

Ha en fortsatt flott helg

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Gratulerer med 50000 jubileum :) Blir gjerne med å feirer jeg, så det blir 3 lodd på meg :)
samtidig som jeg hvisker instendig: la det bli meg som vinner! La det bli meg som vinner! hahaha :)
Håper helga di er fin og at du koser deg masse! Stor klem

Caroline sa...

Hipp,hipp!!!
Gratulerer med alle besøkene og følgerne dine!
Jeg vil gjerne være med å feire,3 lodd på meg;)
Klem Caroline

"Mira" sa...

Gratulerer med mye besøk, og følgerene dine.

Fin gave!

Liker bloggen din godt å vil gjerne følge deg. (2 lodd)

God helg! Klem,

hill`s interiørblogg sa...

Hei...
Gratulere med alle besøkende... Det kan jeg faktisk skjønne godt - for du har en så fantastisk blogg og din kreativitet er til å beundre..
Jeg hiver meg med på din giveawey med 2 lodd. Kansje har man flaks en dag...
Ha en fin kveld.
Klem fra Hill-Iren

Trude`s hverdag sa...

Give-away er gøy. To lodd til meg( kommentar og følger) Klem Trude

Fru.Underberget sa...

Jeg melder meg gjerne på i trekningen med to lodd! Nydelige premier du har og bloggen din er bare helt topp!

Arlens boblebad sa...

Ja jeg vil være med og tar to lodd!
Elsker bloggen din vet du.
Klem Linn

Anonym sa...

Nei nå kan du tro jeg ble overraska!! Så gøy da og tusen takk :) Bare flaks at jeg ble nr 200, og gratulerer med så mange følgere forresten :)) Må jo si at jeg er inne på bloggen din så og si hver dag, du er kjempeinspirerende! Stor klem til deg.

Nina sa...

Eg vil gjerne bli med på din give away, og tar 3 lodd. Flotte premier.

Mona sa...

Jeg prøver lykken med to lodd. Kommentar også er jeg følger. Krysser fingrene. :) God helg. Mona

EtterRegnet sa...

Slenger meg på her ;)
Og stikker av me 3 lodd ;)

Har Give Away hos meg og ;)

Anonym sa...

Hei.

Jeg tar 1 lodd. Fin-fin blogg du har!

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Fra huset i svingen sa...

Jeg blir med på feiringen med 3 lodd :-D

Klem Karianne

Helene sa...

Gratulerer så masse!Ikke så rart at det er mye besøk her, bloggen din jo er sååå flott og inspirerende!
Jeg blir med på feiringen med 3 lodd, takk!

Heleneklem

Laila2207 sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Takker for all inspirasjon, ditt soverom var min favoritt på NIB´s utfordring. Skal pusse opp soverommet og tar nok med meg litt ideer fra deg :-)
Tar 2 lodd.
God helg!
Laila
lai-ola@online.no

Anonym sa...

Gratulerer! :)) Jeg er jammen heldig som får titte innom bloggen din mest hver dag, takk for mange tips og gode ideer! Jeg vil gjerne ha et lodd! Ønsker der en fortsatt fin helg! Klem Gjertrud M.

Solstrålå sa...

Klart jeg er med!!!Hadde vinnerlykke sist,hi,hi!!
Elsker den kreative og sprudlende bloggen din,,,,,skjønner godt at du har mange besøk,,,du sprer rundt deg med kreativ glede og ideer i fleng!
Goooe klem fra Sol
ps. 3 lodd til meg

Anne sa...

Ikke rart at du har mange besøk på den fantastiske bloggen din!
Gratulerer!!
Du er super !
Må bli 2 lodd på meg ..har litt trøbbel med link for tiden
Klem Anne

Amaroso sa...

Slenger meg på og trekker to lodd jeg!

Har selv hele 2 giveawayer så det er bare til å melde seg på hos meg også ;)

Ha en fin (natt er det vel)
klem charlottr

Lotteri-Lotta sa...

Hei!
Jeg har videreformidlet din Giveaway på min gave ob lotteriblogg!

http://gavedryssogblogglotterier.blogspot.com/

Ha en fin søndag!
Klem, Lotta

Linda sa...

Gratulerer med kjempeflotte besøkstall, vel fortjent! :)

Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd!
Flotte premier.

Ha en super-duper søndag, klem fra meg ;)

Bente sa...

Så herlig blogg du har!
Gratulerer så masse med så mange besøk,
jeg blir med og tar 3 lodd :)

fru. Lærum sa...

jeg følger den flotte bloggen din...så da blir det 2 lodd på meg :-)

klem tone

Fru Gullhår sa...

3 lodd til meg!
Gratulerer med mange besøkende på din super fine blogg :)

Hilde

sigrid sa...

2 lodd til meg :-)
Du er så kreativ!

Ha fin ny veke!

klem

Siri sa...

Hei Janne! Gratulerer med hele 50.000 unike besøkende. Jeg vil gjerne være med å feire. :-) Tre lykkelodd på meg! Til slutt må jeg si at det er nesten litt "skummelt" å gå innom bloggen din. Jeg blir så inspirert og får så mange gode tips! Hi-hi. Tvi, tvi! Klem Siri

Anne sa...

Det blir 2 lodd på meg - krysser fingrene og håper jeg vinner en av de fine premiene :)

Mary-Anne sa...

3 lodd på meg :)
kommentar, linker og er allerede følger. superfin giveaway & grattis med så mangen besøkdende.
ha en flotters søndagskveld

Monica sa...

Jeg er med, 3 lodd på meg! :)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Å så utrolig fine premier! Tar 3 lykkelodd og kryser fingrene. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/giveaway-hos-jannes-kreative-verden.html

ha en super uke!

Klem

Mie Mari sa...

Så fine premier :o) Jeg er gjerne med. To lodd!

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Jeg blir med glede med på denne fine give awayen og tar 3 lodd =))

Tusen takk for muligheten =)

Klem KLem

Tone's dager sa...

kjempefine premier, fant deg gjennom Gavedryss og Blogglotterier :)
Trekker 3 lodd, og ønsker deg ei super uke.
mvh Tone

Anonym sa...

He, for en super blogg. Er gjerne med og tar et lodd.

Solveig
knitkit@online.no

Jeanne/Shelle86 sa...

Her MÅ jeg bare deltage... Stillig og lækker give away. Jeg tager 3 lodder :) Mvh. Jeanne

swimzy sa...

Heihei :)
Åh så herlig giveaway, her blir jeg med på 3 lodd :)
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/11/giveaway-hos-jannes-kreative-verden.html

For noen skjønne pusekatter du har, jeg har selv 3 skjønnheter :)

Bli gjerne med på min giveaway på matbloggen min, swimzys matblogg

klem fra siv anita, swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

Beathesbokhylle sa...

Dette blir jeg så klart med på, 3 lodd på meg da. Ser ut som en veldig fin blogg og gleder meg til å følge deg videre:-))

Principessa sa...

Javisst vil eg vere med - 3 lodd til meg ;-)

Ingrid Andrea sa...

Så flott give away, og så hyggelig med overraskelse til følger nr.200.
Jeg vil gjerne være med på feiringen, og trekker 3 lodd.
Følger deg gladelig videre, en svært tiltalende blogg:)) Jeg liker også hage og foto:)Også kreativitet:)

Morline sa...

Hei, så fin og spennende blogg du har ;) Jeg tar gjerne tre logg og legger ved linken til innlegget på min blogg om din give away
Heldig er vinneren og håper det blir meg ,)
http://morline.blogg.no/1321406863_jannes_kreative_verde.html

Klem

Alt for kropp og sjel sa...

Det blir 3 lodd på meg :-)
Gratulerer med så mange besøk.
Du har en kjempefin blogg og nydelige premier.

Klem

Camilla sa...

Gratulerer med 50000. :-) Jeg blir gjerne med i trekningen med to lodd. :)

Camilla sa...

Hei! To lodd på meg :)

Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

mormor sa...

gratulere med 50000;)flott blogg,deltar med 1lodd. turid.grubben@gmail.com

Pia sa...

Ja, det er klart jeg vil være med i trekningen. Nydelig premie. Jeg tar gjerne med meg 2 lodd. Og ønsker deg en fortsatt fin uke. Vennlig hilsen Pia. :)

Thea Kristine sa...

Jeg tar 1 lodd og krysser fingrene :-)

theakristine.mail@gmail.com :)

Susanne sa...

For en utrolig flott giwe-away!
Såklart blir jeg med!
Trekker 3 lodd opp av hatten, å stikker av med full pott :)

Denne bloggen er foresten ny for meg, så gleder meg til å følge deg videre for litt kreativ inspirasjon!
Hilsen Susanne

Laila.lovseth sa...

Heihei!
Herlige premier, og blogg!
Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd (følger+kommentar).

Laila.lovseth@hotmail.com

Lene Christins verden sa...

2 lodd til meg denne gangen..
Fin blogg du har, rart jeg ikke har funnet deg før..
Klem LC♥

Tinh sa...

Med ! 1 lodd

Anonym sa...

Tar ett lodd jeg:)

Finfine premier....

Marius

grotan@hotmail.com

Anonym sa...

1 lodd på meg!:)
bergecathrine@hotmail.com

Dan sa...

2 lodd her

Beate M B sa...

Hei, hei!

Jeg vil gjerne delta og trekker 2 lodd!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Moon_Angel sa...

♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
(¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
Jeg blir med,tar 2 lodd.
Har vært følger av bloggen din lenge..Gratulerer med mange besøkende..
Ønsker deg en riktig god høst & vinter
Hilsen Monica i Bergen

♥✿❀♥canim_monica@hotmail.com❀✿♥●

Ønskedrømmen sa...

Hei!
Så fin blogg du har! Fant deg via en annen og hadde allerede bestemt meg for å følge da jeg oppdaga at du har give away! Så gøy! Jeg slår to fluer i en smekk og tar full pott på loddene!
Kjempefine premier!
Håper du har en fin onsdag.

Klem, Aileen

Anonym sa...

Morsomt å være med! Gratulerer med mange lesere, og så fin premie! Jeg vil gjerne ta ett lodd.

Mvh Camilla Julie

Picachu sa...

•••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••
Og gratulerer med så fine besøkstall!

► og for en premie! =))
► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

--------> 3 lodd opp av hatten på meg!

Ha en fin kveld!

Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

linnerud sa...

2 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

HildeR sa...

Trekker meg 2 lodd og krysser fingrene!

mari_gull(at)yahoo.no

Anonym sa...

Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

ilikn sa...

bra konkurranse! :)
2 lodd til oss for kommentar og innlegg på bloggen http://ilikn.blogg.no/1321462186_give_away.html

Passion 4 pink sa...

Hei Janne,

Jeg deltar med full pott, og krysser fingre og tær!

Lykke til alle sammen!

Klem <3

Anne sa...

Ja takk, vil veldig gjerne være med på denne give awayen.
Fant bloggen din tilfeldig nå!

Det blir 3 lodd på meg, som ny følger, link på bloggen min og kommentar!Krysser fingrene !

Gunn Merete sa...

jeg vil veldig gjerne være med!
to lodd på meg:)

klem

Anonym sa...

Hei.
En kjempeflott blogg som gir en masse inspirasjon.
Er stadig innom og ser hva du har funnet på,og blir jo selvfølgelig litt gira jeg og da.
2 lodd på meg.

laila.tonnessen@norgespost.no

Anonym sa...

Jeg vil veldig gjerne være med :)
Jeg prøver lykken med 1 lodd! :)
(signe@epost.no)

Hilde sa...

Heisann! Jeg prøver lykken med 3 lodd :-) Ha en fin kveld!

Huldra sa...

Gratulerer med så stort besøkstall! :)
Blir mer enn gjerne med på feiringen med tre lykkelodd i potten.

Natthilsen fra Huldra, som skal på vandretur her inne for å bli kjent i morgen. :)

RoseSommer sa...

Jeg vil gjerne ha 2 lodd. Kjempefine premier! Jeg linker nå.

Merethe sa...

Hei!
Gratulerer med så mange besøkende - du har en fantastisk inspirerende blogg!!
Jeg tar gjerne et lodd.

Mvh Merethe
merethe62@hotmail.com

marit´s,,, sa...

Hei på deg! Jeg har ikke fått med meg din fine Give Away før nå,,er litt fjern ,, hehe.

Jeg vil gjerne være med.
3 Lodd på meg.

Klem Marit.

HT sa...

Gratulerer med mange lesere! Kjempefin blogg og veldig søte premier, jeg vil gjerne delta med 2 lodd :-)

hege[@]webmail.no

Line Elisabeth sa...

Gratulerer med mange besøk! Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd:)
Kjempefine premier!

Klem Line E.

Fru R. sa...

Hei igjen du kreative dame:-)
Denne vil jeg gjerne være med på !
2 lodd på meg.
Ha en fortsatt kreativ uke, du går jo aldri tom for ideer :-)
Klem fra Mette

Maya sa...

For en fin give away :)

Jeg blir gjerne med

2 lodd, for kommentar og som følger :)

Two sa...

Gratulerer med høgt besøkstal, feirer deg med ett lodd.

Bekka sa...

Gratulerer med så mange besøk!
Jeg blir gjerne med og feirer deg og trekker 2 lodd :)
Klem

Katrine Helle sa...

Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

LA BELLA VITA sa...

Gratulerer så mye med besøks tallene. Ikke rart så flink og kreativ du er ;-)
Jeg vil prøve lykken. Nydelige premier. Trekker to lodd :-)

Klem Ellen

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Jeg vil gjerne være med på den flotte give awayen din med 3 lodd:o) Gleder meg til å følge bloggen din videre!

Ha en fin dag!

Andrea Olsen sa...

Elsker bloggen din=) Takk for flott inspirasjon og gode ideer:)

2 lodd til meg:)

drean_87_377@hotmail.com

Ha en fin kveld!
Klem fra Andrea

Tante Titti sa...

Flott blogg du har og fine give away.... Ønsker deg en riktig fin adventstid.
2 lodd til meg!
Klem Tante Titti

Anonym sa...

Gratulerer! Tar gjerne et lodd!
- Helle (winterbarn@gmail.com)

Ingrid sa...

åhh, for en nydelig blogg du har, kom over den via via, vil gjerne følge deg vidre ja :)

Flotte premier du har på give awayen din, 3 lodd på meg :)

Ingrid <3

Turid sa...

Selvfølgelig er æ me på det her spennende - å såååå fine ting . Tre lodd på mæ!

rule sa...

Hei! Prøver lykken hos deg med 2 håpefulle lodd!!! Gratulerer med masse besøk på bloggen,og lykke til videre!!! Du inspirerer virkelig mange!!! Klem Ruth

Ingrid Louise sa...

Hei og hopp!!
Melder meg på i siste liten!!
Kjempefine premier,2 lodd på meg!!
Ha en fin dag!!
klm ingrid l

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Gratulerer med så mange besøkende på bloggen din, så morsomt:)
Så gøy med giveaway, og slike flotte premier... blir gjerne med jeg, og tar 3 lodd:)

Klem Marianne

Anonym sa...

Blir veldig gjerne med, det var flotte premier :D
Har ikke blogg, så det blir beklageligvis bare 1 lodd på meg!

Jorunn - jmo92(at)live.no

Anonym sa...

Jeg blir med, tar 1 lodd :)

mf.i@hotmail.com

inga sa...

Very nice gift, I hope for the best.
2 lodd
http://inga2010.blogspot.com/

Joana Kelly sa...

1 lodd på meg!:)

Mvh
Joana Kelly

Joana Kelly sa...

1 lodd på meg!:)

Mvh
Joana Kelly

Mama sa...

Heihei!

Så fin blogg du har!:)
Nydelig puser, har selv 3 som jeg koser masse på/med:)

Vi gjerne ha 3 lodd i give awayen din, vil selvsagt bli følger av en så fin blogg.

Ps; starter idag min aller, aller, aller første give away på min egen blogg, håper bare jeg kan matche de fine premiene jeg ser mange har!!?!

Ta en tur innom meg, da vel!
Du finner meg her; http://tildeskreativehjorne.blogspot.com/

Hilsen Matilde:)

Veronica sa...

Heisann!
Hiver meg på den herlige giveawayen din i siste liten.
Skikkelig julestemning!!!
Jeg tar 3 lodd og håper på adventslykke.
Ha en herlig kveld.
klemmer

Thora sa...

Gratulerer med så mange treff på bloggen din. Jeg vil veldig gjerne være med og trekker 1 lodd. Klem fra thora.

Linda sa...

Gratulere me så mange følgere, å treff på bloggen din! :0)
Vil gjerne ha 2 lodd, å glede meg tell å følge deg videre.
Ha en fin adventstid!
-Linda-

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Gratulerer!
Jeg blir med å feire
i siste liten av din giveaway.
og tar 3 vinnerlodd :)
Flotte premier.
Ha en fin kveldi adventstida.

Cecilie sa...

Da blir jeg kanskje sistemann, men jeg hiver meg med på din giveaway. Jeg er også følger av bloggen din og må innom så og si daglig.:)

Ha en fin helg

Cecilie.eidenilsen@lyse.net

Kristin sa...

Moro med giveaway! Jeg er gjerne med og prøver lykken med 2 lodd:)

Fru Føreland sa...

3 lodd på meg;D

Ha en fin førjulstid!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...