tirsdag 22. november 2011

Heklet kopp med skål..........

 

Se!  på denne nydelige koppen som jeg fikk i posten idag:)
Det er min beste nettvenn som har heklet denne........ Ikke har jeg gebursdag og
ikke var det julepresang........
men, som hun sa " det er en giveaway for en person" :))

Jeg ble kjent med henne for ca 4 år siden gjenom hjemmesiden jeg hadde den gang.
- og siden da har vi så å si hatt daglig kontakt på msn:)
Ta gjerne en titt inn på hjemmesiden hennes som heter " The west side story "

 

Som en ser........ så er det tålmodighets arbeid dette. Koppen er like
høy som lighteren:)
Jeg ble såååå glad for denne, og TUSEN TAKK kjære Melody som hun
kaller seg på nett:)

Ha en fin fin kveld dere!
 

14 kommentarer:

Anonym sa...

Helt fantastisk skjønn!! Den skulle jeg gjerne ha hatt oppskriften på!! Klem fra Irene

Hulda sa...

Nydelig! Har ikke sett noe slikt før. :)Kjempefin krans du har laget også.

"Mira" sa...

Kjempeskjønn gave!

Skal kikke innom Melody.

Klem,

Wood & rose sa...

søtt!!!!! klemz Grethe

marit´s,,, sa...

Å så søt , jeg er mer en imponert.

Ha en fin kveld , klem Marit.

Shabbylishious sa...

Utrolig nydelig! Så fint håndarbeide. <3

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Så heldig du er, så fiin gave!
Mange fine innlegg under her også, den lyskransen var kjempefin, hvem kunne tro at det gikk ann å lage noe så fint med avispapir da:)
Likte adventstaken din og islyktene dine også...kjempefine!!
Så kreativ du er!:)

Ha en fin kveld!
Klem Line E.

Ingvild sa...

Så fin og original!!! Glir rett inn hos deg!!!

LadyLaLaura sa...

Nææh guri noe så søtt :) så heldig du var :) den må du sette på en liten æres-plass! Takk for at du følger bloggen min både her og der hihihi Her går det i siste innspurten på maling av kjøkkeninnredning, pga dårlig form, jobb, kurs osv så har dette gått tregt ja, men nå ser vi enden på det tjooohoo :) håper å bli ferdig til helga når julen skal fram! Det skal bli saker hihihi julesanger skal synges så høyt at jeg kommer sikkert til å skremme naboene hahaha Nå skal jeg slappe av i sofaen, du får ha en superduper kveld videre :) Klem fra meg

LA BELLA VITA sa...

Skjønn kopp!! Jammen en tålmodighets prøve å lage en slik ;-)

Klem!

Sol i Villa Blå sa...

Kjempesøt, altså!

Ha en fortsatt flott midtukedag =)

Ingrid Andrea sa...

Hælledussen...!! For et nydelig stykke arbeid:)) Heldige deg som har en sånn god venn! klem

Janne i Fagerlia sa...

Du store tid, denne er nok skjørere enn det tynneste proselen. Men såååå vakker!

Linda sa...

Fantastisk fin!
Vakker!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...