søndag 20. november 2011

Helt enkelt..........

 

............ ble middagsbordet pyntet i dag.
To av reinsdyrene som jeg kjøpte i fjor står og lurer på hver sin side av
bjørkeved - lysestake som "jeg" lagde for ikke lenge siden...

 

Disse "pinne" trærne kjøpte jeg på Plantasjen, men måtte kutte av en god del
på lengden:) 
Mannen overtok arbeidet med å bore hull til trærne - siden formen er passelig
dårlig og tålmodigheten min er på minus siden hihi:)

 

Jeg har alltid hatt sansen for det naturlige...og ikke minst reinsdyr..begynner å 
få litt forskjellige utgaver av disse dyrene:)
I dag ble det pyntet med reinsdyrservietter og flere serviettringer av
bjørkenever lagde jeg idag...

 

For å gjøre det komplett, så ble det reinsdyrskinn på spisestolen:)

 

Men på menyen var det ribbe:))
Klarte akkurat å få tatt bilde før gjestene kastet seg over maten hihi:))
Og gjestene var våre 3 herlige sønner:o))

Og vips så var denne helga over..........men i morgen ny uke og nye muligheter:))
Ha en fin fin kveld dere!
 

10 kommentarer:

Ege sa...

Det ble faktisk elegant! Følte meg litt satt tilbake til 1890 og den tiden der, du vet klassisk elegant :)

Inspirerende, selv om jeg foretrekker hvitt ;)

Ta en titt her: http://www.egedenne.com/2011/11/introduser-din-blogg.html

og introduser bloggen din, tanken er å introdusere en hel verden av bloggere for hverandre :)

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Janne :)
Kjempefint pyntet bord, så veldig innbydene å sette seg ned å spise her ja :)
Utrolig tøff den hjemmelagde lysestaken, lurer på hvor du får alle de smarte ideene fra :))

God bedring til deg
Klem Mette :))

Anki sa...

Stilig!
Håper formen retter på seg.
Klem :)

LA BELLA VITA sa...

Så nydelig pyntet! Må jo være kost å komme til et slikt dekket bord OG god ribbe ;-) kom helt i julestemning jeg nå ;-)

Klem Ellen

I`Døsset sa...

Så flott det var. Finnes ikke noe koseligere enn familiemiddag.

Anne Lise sa...

Her var det mye fin "natur"! Jeg har aldri sett slike serviettringer før, kjempesmart! Takk for fin inspirasjon :)

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :) Guri meg så koselig :) du vet å lage det trivelig rundt deg ja! Tenker det var kos å få guttene på middag :) Håper det går bedre med deg. Har du det sånn som meg så er opp og ned, noen dager bra andre dager dritt. Men vi står han a ;) Ha en kjempegod natt! Klem fra meg :)

Janne i Fagerlia sa...

Vakkert! Supert med bjørkeskiven som basis for pynt.

Linda sa...

Så flott du har dekket bordet, liker veldig godt fargene. Koselig med familiemiddag. Vi hadde en sønn av to på middag her i går :)
Julekransen under her ble kjempefin! Lurt å bruke avis, takk for tipset.
Klem ;)

Havfruen sa...

Så lekkert bord....jeg har scrolla meg nedover et stykke her. Du lager jo gull av gråstein...uansett hva du tar i:)) Knallfin krans. Rundt meg finnes det knapt et nåltre...så jeg må nok på slang en plass:))
Hadde ribbe igår vi også...nam:)
Ha en fin mandag, klem fra meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...