mandag 28. november 2011

Herlig pepperkakeduft ved hjelp av t-lys...............

 

Ja, her i huset er alt mulig hihi:))
Men jeg må innrømme at pepperkakene kommer fra butikken...........
Litt fusk er vel lov (?)

 

For å få denne herlige duften...så har jeg lagt noen pepperkaker i hver
etasje, og når t-lysene brenner, brer det seg en herlig duft ut i rommet. Dette er
noe jeg gjør hvert år når adventstiden er her:))
Men, en må bruke etasjefat av metall..........ellers kan ting å tang skje:o)

Minner også om give-awayen som jeg trekker på til lørdag!
Har du godt glipp av den, kan du gjøre noe med det HER :)

Ha en toppers kveld!
 

10 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Så vakkert og stemingsfult...og ikke minst en kjempegod ide. Dette skal prøves!:)

Ønsker deg en finfin kveld:)
Klem Marianne

Tovepia sa...

Flott og smart!!..som alt du finner på:)
Nyt uka, klem fra meg;)

Fru Tunheim sa...

Ja, det er lov å jukse litt, men bare litt....det var jammen en ny variant av pepperkakeanvendelse...

Ha en fin adventstid

Eli's lille rede sa...

Det var et smart triks! Klart det er lov til å jukse litt, man kan jo ikke rekke alt før jul heller;) Ønsker meg etasjefat! Ha en riktig god natt. Klem fra Eli:)

Linda sa...

Smart! Blir sikkert en herlig juleduft :-)
Jeg har lagt kanelstenger og stjerneanis på et lysfat, deilig duft :-)

Fru R. sa...

Herlig Janne, naturlig duft av pepperkaker :-) Får mange ideer av deg. I dag her jeg fri, og det blir julepakke-rally-innkjøp med min bror. Håpte på å få alle gavene unnagjort i løpet av uken.
Vi lager ikke pepperkaker lenger, har nå kjøpt inn og tester diverse ferdigkjøpte pepperkaker og tror vi nå har funnet favoritten:-)
Ha en strålandes dag Janne.
Klem

Synnøve sa...

Klart det er lov til og jukse litt:-)
For et herrlig påfunn:-)
Er sikker på at det lukter bedre en av duftelys!
Klem

Så koselig at du liker bloggen min:-)

Igi sa...

Vakkert å se på og lukter godt - tusen takk for et lurt tips!
Klem

Landbohaven sa...

Hvor er det fint.
Tak for kigget.

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Så koselig dette var da, og ikke minst lurt :) I dag har jeg vært hjemme med ei syk lita prinsesse, så da fikk jeg bakt litt julegodt :)
Forresten vet du om det går an å fjerne Decoupach (vet ikke om det skrives sånn men du skjønner?) Prøvde med glansbilde og det ble ikke så fint :( Har lyst til å fjerne det fra glasset, men vet ikke om det går an??
Ha en kreativ og fin kveld videre! Klem fra meg ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...