torsdag 3. november 2011

Himmelsk # 57

 

Igjen hiver jeg meg på fotoutfordringen: Himmelsk hos Petunia:)
Bilde er tatt i fart, og er egentlig totalt misslykket:))
(speilbilde i frontruta av hånden til mannen) 
- men alikevel synes jeg bilde sier meg så mye.........en hjelpene hånd, eller at
det finnes mer mellom himmel og jord enn vi aner:)

Bilde er av Grenlandsbrua (E18) i Telemark fylke, og er tatt fra en av returene fra Oslo
til Kr.Sand en vakker mai dag i 2009....

Flere bidrag til Himmelsk hos Petunia kan du se HER.

Ønsker alle som er innom en skikkelig fin fredag!

20 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Skikkelig kult bilde Janne, hånden gjorde bildet veldig spesielt. :)

Klem fra Kari

Gemma Wiseman sa...

A unique photo! The hand seems to be reaching down from the cloud! And love the burst of light!

Daisys home sa...

Kjempeflott bilde :)
Skulle legge inn kommentar på Soverommsinnlegget ditt, men får det ikke til. Vet ikke hva som er galt. Men wow...det må være det mest gjennomførte, du er såå flink :)
Ønske deg en finfin Fredag
klem Sissel

GAWO sa...

Knallbra!!
Ofte er det når en minst venter det en får de beste bildene.

SoF sa...

Men "misslyckade" bilder kan ha något speciellt.

Den här tycker jag är jättefin och speglingar är ofta intressant.

Tack/Glad fredag!

Anonym sa...

Fantastisk blogg du har. Er innom hver dag. Du er så kreativ, får masse tips av deg. God Helg!

Olea sa...

Hei :)
Jeg syns ikke det bilde var mislykket, det ble en egen undring over bildet pga speilbildet!
vakkert syns jeg.
En god helg ønskes deg også!
Klem fra meg :)

Med kjæleik til livet sa...

nydelig himmelbilde

monikaklemma

Pia sa...

Tænkte først, at det var manipulation, men læste så hvad du har skrevet. Fint billede :-)

Ege sa...

Morsomt med bilder som får med mer enn det som var planlagt ;)

TorAa sa...

Jeg vil nå kalle dette bilde et Lykketreff.
Det gir mange assosiasjoner om både det verdslige og det uforklarlige

MissMette sa...

Hei Janne :)
Utrolig stilig bilde!!!
Likte veldig godt at det
var gjenskinn og hånden
her ღ ...ja det finnes
mer mellom himmel og jord
enn vi aner :) stilig!!!
Ha en flott fredag og helg
Klem fra Mette

Anne sa...

Vakkert og stilig bilde.
Det er jo nettopp hånda som gjør det så spesielt!
Koselig du ble med på giveaway hos meg.
Nyt helgen og kos deg !
klem Anne

Linda sa...

Jeg bare elsker bro-bilder, og dette var helt topp!
Hånden var med på å gjøre det helt spesielt og får tankene inn på at det er mer mellom himmel og jord enn vi aner :)
God helg til deg!

SigridfraEnget sa...

Å, for et stilig bilde! Liker at man ser speilbildet fra frontruta, jeg. Spennende.

Marianne sa...

Absolutt ikke mislykket!
Helt fantastisk synes jeg det er!
Ønsker deg en riktig god helg!

Anne N. sa...

Skikkelig morsomt, og flott Janne :O
Ha en super helg.
Klem, Anne:))

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Da var jeg tilbake i blogg-verden igjen hehe :) koselig at du stikker innom bloggen min, jeg blir så glad så glad :)
for et magisk bilde du har her, en hjelpende hånd fra himmelen! Nei dette må du ikke si er et mislykket bilde, det var utrolig bra! Kan vel ikke bli mer himmelsk enn dette :)
Nå er det heldigvis avslapningshelg her i huset, skal ingen steder og det skal bli godt å sove lenge i morgen :)
Ønsker deg en superduper helg, kos deg max! Stor klem fra meg til deg :)

Happy Lia`s.. sa...

Hadde du tuta på brua, hadde jeg hørt deg......bor ikke langt unna :)

Melusine sa...

Synes det er et spennende bilde, jeg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...