søndag 27. november 2011

Julepyntet inngangsparti........

 

I dag i ble det jul ved inngangspartiet:)
Girlanderen som jeg hadde rundt ytterdøra i fjor, fikk i år henge på hageportalen..
Vi har en kraftig vind her i dag - noe som er en fordel når en skal til
med pynting utendørs:))
Det er ingen fare med at noe av dette skal fyke av gårde nå:))

 

Ble veldig koselig........:)
Må bare bytte om på den hvite lyslykta og tujaen i kroken - ble noe "feil" ser jeg nå:o))
Så mangler det et julenek på veggen........som er både koselig og nyttelig:o)
Til høyre for døra har jeg ei hylle med "islykter" og et velkommen skilt på knaggen..

 

Hageportalen står ved inngangen til terrassen hvor hagestua står - og inne i
den er det fremdeles "sommer".........
Må prøve til uka å få den klar for vinteren hihi:)

Vel, nå ringer det fra komfyren, så jeg må løøøøøpe:))
Ha en fin og koselig kveld dere!! 
 

19 kommentarer:

Hulda sa...

Vakkert med lysene i portalen, det ga god stemning. Likte utepynten hos deg, trivelig. Har også innlegg utendørs i dag. God advent!

TSAR sa...

Kjempekoselig og stemningsfullt!!
Ha en fin adventskveld:o)

Mary-Anne sa...

herlighet så flott og koselig det ser ut :D

Arlens boblebad sa...

Å så fint, det kan jo ikke bli bedre, helt fantastisk, og at du har klart det i det været og!Heldig de som for komme på besøk til deg:)
Klem Linn

Synnøve sa...

Så flott du har pyntet ute:-)
Kjempefint med lys på portalen.

Masse fine lykter har du også:-)
Ha en fin kveld
Klem

Wood & rose sa...

Vakkert!!! Jeg har ikke fått pyntet ute ennå, og nå blåaser det ganske hardt rundt dørene her. Får ta det i morgen, tror jeg.... klema grethe

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Janne :)
Så flott du har pyntet på trappa, ble skikkelig koselig julestemning :)
Her har jeg aventet pyntingen ute pga. stormen som har herjet her, men må vel begynne snart jeg med :))

Ønsker deg ei fin adventstid
Klem Mette :))

Anne sa...

Kjempekoselig stemning utenfor hos deg...vakkert..
Så fint det ble med lys på portalen.
Her har det ikke vært stort mulig å bevege seg utendørs i dag,så den pyntingen får vente..håper det løyer og at regnet gir seg.
Ønsker deg en fin adventstid
Klemmer fra Anne

hill`s interiørblogg sa...

Så koselig det var ute hos deg... Nydelig pyntet og flott portal...
Ha en fin adventsøndag.
Klem fra Hill-Iren

Christine sa...

Det blei kjempefint hos deg nå , i inngangspartiet. Eg o har lyst te og pynta litt i inngangspartiet, får se om får pønska ut noe i kveld.

Ønske deg ei fine adventstid.

Alt for kropp og sjel sa...

Hei
WOW for ett koselig inngangsparti. Nydelig med den buen med lys i også.
Ønsker deg en fin adventstid.

Yvonne sa...

Heisann. Det ble skikkelig fint! Elsker den tida vi er inne i nå. Og du er så flink, gøy å følge med og bli inspirert :)
Klem fra meg.

Anki sa...

Guri meg! Det her var rett fra magasiner. Så koselig :)

Fruen på Hellåsen sa...

Så kjempe koselig!!:)
jeg har ikke fått opp treet ute,
må vente til vinden gir seg så vi
slipper å støype det fast!;)
Må og få noe pynt frem på trappen,
er en koselig tid framover nå!:)
klem

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Så koselig du har pyntet ved inngangen!
Det ble ordentlig julestemning...nydelig!

Ha en fin kveld!
Klem Line E.

Caroline sa...

Så utrolig koselig du hadde gjort det ved inngangspartiet!
Jeg hadde følt meg velkommen med en gang,hadde jeg blitt møtt slik en kald vintersdag;)
God jule og vinterstemmning hos deg:)
Ønsker deg en god ny uke!
Klem Caroline

Solstrålå sa...

Koselig,Janne!
Natti,natt!
Klem fra Sol

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Sååå nydelig det ble !! Du er utrolig flink å skape vakker stemning :)

Eli's lille rede sa...

Takk for koselig kommentar hos meg;) Det ble rett og slett vakkert hos deg! Blir spennende å se fortsettelsen! Det er jo nettopp lys som lager stemning i mørketida. Ha en fin dag. Klem fra Eli:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...