mandag 21. november 2011

Mine adventstaker ...............

 

Jepp, det blir en liten reprise her.......:))
Men, det kommer stadig nye innom og kansje en til kan bli inspirert av 
mine adventstaker......
Jeg har store tendenser til å gjemme på tomme syltetøyglass og krydderglass
i tilfelle det skulle dukke opp noe morsomt i hue:))

Denne adventstaken over her er laget av tomme krydderglass........

 

Jeg heklet bestemorsruter.....limte på tall og rundt lyset er det
sølvpapir - siden åpningen var litt større enn lyset:)

Av tomme syltetøyglass ble det "islykter" som adventstake......

 

Her står de ute på den vinterpyntet kabeltrommelen.......... men
de tåler ikke for mye regn........da vil eggehviten/sukkeret smelte, men er det
kuldegrader går det bra:)

Jeg har noen tall igjen........så mye mulig det blir et par
adventstaker til her i heimen:o)

Vil du se flere adventstaker eller vise frem dine (?) Kan du klikke
deg inn til NIB 

Ha en fin fin kveld!! 
 

4 kommentarer:

Igi sa...

Så fine!
Likte veldig godt staken laget av krydderglass og bestemorsruter.
Klem

Anette Willemine sa...

Du verden så mange flotte staker! :)

Ønsker deg en fin ny uke!


AW

Alt for kropp og sjel sa...

Oj så fint det ble :-)
Blir garantert ett prosjekt jeg må prøve meg på en av de neste dagene.
En fin kveld ønskes deg :-)

Jatte sa...

Så fine adventstaker :)
Virkelig kreativ du!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...