fredag 18. november 2011

Mitt beste DIY prosjekt...

 

Tjaa, om det er det beste er jeg usikker på hihi:) Men sånn fort å galt tenkt, så
er det vel dette jeg er superduper fornøyd med:)

Det er " Noe på hjertet " som har denne utfordringen om å vise frem det
beste DIY prosjektet, så da henger jeg meg på med denne hyllen som jeg laget til badet vårt.

Og hvordan det hele startet kommer her......

 

Hadde liggende to skapdører.......og den ene malte jeg hvit.

 

.. så fant jeg to værbitte planker under verandaen i forskjellig bredde........
Disse ble også malt hvite......

 

Plankene ble skrudd sammen, og skapdøren ble montert over ved hjelp av 3 vinkler.
Fant noen gamle knotter og en knagg som ble sprayet i zink..

 

I vinduene har jeg brukt mine egne bilder som jeg har knipset litt her og der og
printet de ut på vanlig ark:)

 

Jeg ble veldig fornøyd med meg selv kan du tro hihi:)

Vil du vise ditt beste DIY prosjekt eller se de andre bidragene, kan du
gå til " Noe på hjertet " å se mer:)
Mange superidèer er det å finne der ser jeg:)

Ha en fin fin fredag! 
 

9 kommentarer:

sigrid sa...

Veldig flott!

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Skjønner godt at du er fornøyd :) Lekkert!! likte veldig godt at du brukte dine egne bilder :) Flink er du!! Ha en kjempefin fredag og kos deg masse! Klem i fleng :)

Anne sa...

Dette kan du være riktig så stolt av!
Jeg husker innlegget ditt når du hadde laget denne..jeg var helt satt ut..og alt virker jo så lett!!
Vips så har du et nytt prosjekt på gang.. og jeg nyter hvert besøk hos deg !
Ha en flott fredag og god helg..her er det jobbehelg .
Klem Anne

Turid sa...

Så mye flott hos deg bestandig - må bare kikke innom hver gang æ ser at du har lagt ut no nytt. Har sendt deg en mail!

1001ting sa...

Helt genialt!

Lindas Lille Leilighet sa...

Så flott!:D Denne likte jeg kjempegodt!!

Violetta sa...

Lekkert, og kjempesmart! Guri, hvor får du alle ideene fra?!

Fru.Underberget sa...

Utrolig lekker hylle!

Mor Inger`s hus sa...

Fantastisk fint. En kjempefin blogg :)
Hilsen fra Inger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...