tirsdag 1. november 2011

NIB utfordring : Soverom

 

Da blir det igjen en liten titt inn på soverommet vårt:))
Tenkte litt frem og tilbake om jeg skulle være med på utfordringen, fordi jeg føler
vel at lille jeg har lite å stille opp med når en ser på alle de flotte bidragene på NIB, men
nå er jeg altså med:o))

I begynnelsen av september fant jeg ut at jeg ville ha en plankevegg bak senga:))
- skikkelige røffe og værbitte planker:)
Tidligere hadde jeg en deilig og myk sengegavl som jeg lagde av ei sponplate, dyne
og ei nydelig gardinlengde over til slutt som ble stiftet fast bak...
- nå har yngstesønn arvet den:))

 

Plankene er fra den gamle hagestua som vi reiv i sommer, og jeg gjemte på
disse flotte plankene i tilfelle.........

 

På nattbordet har jeg et sitteunderlag av reinsdyr som brikke:) Synes det 
passer fint sammen med de røffe materialene.....

 

En kabeltrommel fungerer som avlastningsbord for serveringsbrettet:o))

 

Jeg elsker disse trommelene, og er så heldig å ha 4 stk
i forskjellige størrelser:) men de står utomhus:)

Da ble dette mitt bidrag for november hos NIB.

Ha en fin fin kveld!

27 kommentarer:

Caroline sa...

Dere har et helt NYDELIG soverom,så det var bra at du ble med i NIB sin konkurranse:)
Jeg liker så godt de værbitte plankene som sengegavl!
Ha en fin uke videre:)
Klem Caroline

ShabbyStyleSuzi /Dreamy Suzi's systue sa...

Nydelig soverom, og sengegavlen er fantastisk! Følger deg videre.
Lykke til i konkuransen! :)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

så tøft hodegjerde!!

Precious Home sa...

Utrolig tøft!

Lykke til i utfordringen!

MissMette sa...

Skikkelig tøft!
Me Like :))
Masse lykke til
i utfordringen
Klem fra Mette

The Pursuit of Happiness sa...

Nydelig soverom!:) Lykke til i utfordringen!!:)

I`Døsset sa...

Røft & Lekkert. Lykke til

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Riktig flotte bilder av soverommet, du er så absolutt en verdig bidragsyter. Mange skjønne detaljer! Lykke til:)

Ønsker deg en flott uke videre:)
Klem Marianne

Nina sa...

For et flott soveromm, og den flotte sengegavlen da. Masse flotte detaljer på rommet ditt. Likte godt den rustikke stilen der.

Henriette og Helene sa...

Tusen takk for så koselig kommentar inne hos oss!

For eit nydelig soverom du har bidratt med også!
Nydelig hodegavl og mange fine detaljar som gjer rommet spesiellt :)

Lykke til i utfordringen!
Klem Helene

Fru.Underberget sa...

Lite å stille opp med?? Dette var jo kjempelekkert!! Så gjennomført og mange fine detaljer:-) Lykke til i utfordringen!

Havfruen sa...

Røft og direkte lekkert er det!! Jeg liker det:)
Lykke til hos NIB:)
en slik trommel MÅ jeg ha...
Klem til deg:)

Heidi sa...

Tusen takk for besøk og hyggelig kommentar. FOR !!!! - et herlig soverom du har! Syns det var dritlekkert. Det burde absolutt få en hederlig plassering i denne konkurransen. Veggen i gammel plank var bare råtøff. Det samme er skinnene på nattbordene. Lykke til !!

Man tager hva man haver sa...

Her var det lunt, lekkert og rustikt. Stilig med reinsdyrskinn på nattbordene. Takk for så koselig kommentar hos meg, må si jeg angrer litt på den lilla veggen da, det er ikke så lett å endre uttrykk når man er avhengig av den.

Klem fra Kari

Kremaktig sa...

Oi, for et flott soverom! Elsker plankeveggen! Kabelbordet var også veldig stilig.

Klem Karoline

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Å Janne her må jeg bare si *Liker Liker Liker* Fy søren for et smashing soverom. Digger alle detaljene og sengegavlen var jo prikken over i en...
Du har det bare så flott i ditt hjem. Kunne npk gått rundt i timesvis og bare beundret...

Lykke til med bidraget!

Ha en fin kveld Janne.
KLemmer

Christine sa...

Steike meg for et fint soverom dokker har.

Lille Liljehvit sa...

Jeg elsker plankene på veggen! Har lenge tenkt å lage 'plankevegg' der sengen står, men har aldri kommet så langt :) Nå flytter vi forhåpentligvis om ikke så lenge, så kanskje det blir plankevegg på meg en dag også :) Men har ikke såå stilige planker som deg ;)

lilja

www.ragnhild-lykke.blogspot.com sa...

Wow, så utrolig flott soverom! Som tatt ut fra Homa&Cottage katalog. Masse lykke til, du er flink! Ha en fin fin dag!

Helenes interiør blogg sa...

Nydelig soverom :) dette kan du vre stolt av..
Klem

Hjertedamas blogg sa...

Helt digg!!!! Jeg bare elsker soverommet ditt:DDDD Og kabeltrommelen er jo så herlig. Antar at det ligger to stykker under juletreet i år!!! Fra Gubbe-lille til hans fru!!!!! Som skal brukes som nattbord. Gleder meg stort til jeg skal sette i gang å pusse opp soverommet over nytt år!! Juletreet ut 1. nyttårsdag, og frem med maling og tapeter:DDD Og to kabeltromler som skal bli nattbord:DDDD Ha det godt og lykke til i utfordringa!!! Klemz Grethe

Anne Mette Lie sa...

Elsker plankeveggen!

Tonje sa...

LEKKERT!!!

I en Eske sa...

Flott soverom, digger plankene=)

Manne's hverdag sa...

Lekkert soverom!!!

LA BELLA VITA sa...

Utrolig tøft med hodegjerdet! Lykke til! :-D

Klem Ellen

Hummerogkannarifugl sa...

Dette soveromme likte jeg virkelig. Røfft og tøfft. I love it.
Anki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...