tirsdag 1. november 2011

Oppdatering og lyslykt av kattematbokser:))

 

Idèen med sandkakeformen og "potpourri" funket ikke helt.........tenkte jo
at det ble luft nok mellom alle bølgene i formen, men nei...
- så da la jeg retten og sletten bare to ståltråder over, og så sandkakeformen på disse:)
Og fyllte opp med kaffebønner.............og det funket:))

 

Nå står den på kjøkkenbenken og jeg kjenner et snev av kaffeduft:o)

Etter dette fikk jeg fullført idèen som plinget inn:))
- med hjelp av drillen:)

 

4 kattematbokser som lå på vent, ble til lyslykter:) 
- måtte bare fjerne restene av limet før jeg kunne fyre løs..........med drillen:o)

 

Drill, bor og litt tålmodighet må til......... så ble det XMAS:)
Ikke helt perfekt, men det er jo leselig:o))
Her tester jeg bare før lyktene får hvitmaling på seg..........

 

Malingen er ikke helt tørket enda hihi, men når den er ferdig, skal jeg pusse
av litt maling her og der.........og så spraye på saltvann..........og satse
på at det blir litt rust her og der:o))

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag og kveld! 
 

8 kommentarer:

Fru.Underberget sa...

Du bare bobler over av gode ideer du! SÅ utrolig fint det var med sandkakeform som potporiholder:-) Og kattematbokslyktene ble jo helt supre! ME LIKE!!

Tovepia sa...

Du har sannelig advents-og julepynten klar, ser jeg;) Likte boksene!!

ThelmaT.no sa...

Det var stilig.:-)) kreativ du.:-))

1001ting sa...

Liker boksene dine veldig godt. Du ligger godt an til jul med ting og tang! Jeg laget en ting igår som ligger på bloggen min...en begynnelse.

Ingrid Louise sa...

Kjempefine ting du lager,og virkelig til inspirasjon!! Dette kan jo eg og klare!! ;-)
Lykke til med dine kreative påfunn!!
klm ingrid louise (lady louise)

Christine's fotoblogg sa...

Dei katteboksane va smarte. Likte best når dei va svarte eg, men det e jo ein smaksak.

Ha ein fine tirsdagskveld.

Landliv i Ryfylke sa...

Genial idè :)

Klem Birgit

Arlens boblebad sa...

Det må være deilig å ha så mange kreative ideer.Som funker!
Likte alt.Og katteboksene var jo fin før og etter hvitmaling!
Klem Linn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...