lørdag 26. november 2011

Så ble det en adventstake til av en vedkubbe...

 

Og denne gang med kubbelys:)
Jeg fant først frem en kubbe som var passelig lang nok til 4 kubbelys.
Så bar det ut i snekkerboden på leting etter spiker som var lange
nok til å gå i gjenom kubben pluss litt til:)

 

Før jeg festet kubbelysene, tredde jeg på disse hjertene - trodde jeg hadde et ark med
sølvtall, men det var altså bokstaver, så da ble det XMAS:))
Både tall og bokstaver er kjøpt på Nille - hjertene er fra Skeidar......

 

Begynner å bli veldig koselig i stua.......og utenfor kan en skimte en fugl
som sitter på kvisten med meiseballen......:)

 

Jeg har godt selskap når jeg sitter ved bordet og lager ting å tang:))
Denne hønsenettingkurven lagde jeg tidligere i sommer, og nå tenkte jeg å flette
i noe bark..........
Men så fort jeg snudde meg bort litt, smatt minstemann (4 mnd) oppi........
Så da ble det en lang pause her:o)

Nå skal jeg ta meg en tur rundt i blogglandia, ser det er mye advent på gang
rundt om:))

Ha en fin fin kveld og en knallfin 1. søndag i advent! 
 

8 kommentarer:

sigrid sa...

Så fint du lagar det til!

-God 1.søndag i Advent-

ps: søt pus!

Ingrid Louise sa...

Kjempefin advenstake!!
Her i huset er det også en katt som er med på alt som skjer...Mosen har jeg allerede tatt ut igjen,konglene lever farlig!! :-)
God adventshelgtil deg!!
klm ingrid l

LA BELLA VITA sa...

Kjempe fin adventsstake! Så innmari lunt og kost ut ♥
Hælle min for en søt kattepus. Kost selskap ;-)
PS! Jeg har en give away nå hvor du kan vinne julepynt i glass fra Holmegaard ;-)

Klem Ellen

lavendel mio sa...

Så fin adventsstake du har laget!
Og pusen er jo sååå søt, har en liten fantekattunge vi også som lager liv og røre her:)
Ønsker deg en nydelig adventssøndag, klem Hanne

The Rosegarden in Malevik sa...

Jätte fin adventsstake,,,,,,,ja nu e de snart jul :)
å missa nu inte,,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y


S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)

VÄLKOMMEN

Håkan

LadyLaLaura sa...

Nydelig! Rett og slett nydelig ble adventstaken som du har laget!
og så vil jeg bare si tusen takk for alltid så koselige besøk fra deg på bloggen min :) setter stor pris på det! I dag har jeg laget 2 frostlykter til, takket være supertips fra deg :) så takk snille du! Ha en fortreffelig lørdagskveld og kos deg på 1.søndag i advent! Det skal jeg ;) tuddelluuu

Jatte sa...

SÅ koselig du har ordnet til, ble kjempebra :)

Kos deg med pyntingen,
Klem Jatte!

Helene sa...

Det ble veldig fint, Janne! Jeg tenkte på det samme - med vedkubbe..men det er den formen min for tida..orker så lite. Men jeg har fått tatt noen bilder, og blogger fortsatt, da;o)

Ha en fin adventssøndag;o)

Heleneklem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...