søndag 13. november 2011

Vinterpyntet kabeltrommel.........

 

Kabeltrommelen som jeg har ved inngangspartiet har blitt hvitmalt, fått hjul under seg
og litt vinterslig pynt:)

 

Lyslykta har stått ute noen år...og planen var å male den hvit igjen:))
Men fant ut at det var litt sjarm med denne rusten i toppen og avskallet maling..
I melkespannet bak lykta har jeg satt i noen kvister fra kirsebærtreet
i hagen som jeg sprayet hvite:)

 

Litt vintergrønt og 4 " islykter" som jeg lagde i dag av eggehvite og sukker:o)
pynter fint opp.....

- en litt for tidlig start på advent... men måtte bare:)

 

Tallene i zink er fra Plantasjen....
Nå gleder jeg meg til mørkets frembrudd altså:o)

Og mens jeg venter på at mørket skal komme sigende, skal jeg vie min
tid til fordel for fuglene:)

 

Dette bilde er fra i fjor, men det blir noe lignende av disse meiseballene jeg skal
lage nå:))

Ønsker dere alle en nydelig søndag! 
 

21 kommentarer:

Camilla i villa fredfull sa...

Du er bare helt fantastidk... Flink til å blogge, flink til å lage ting og flink til å ta masse fiiine bilder :) Ha en deilig søndag...

Har nettopp laget et lite innlegg om bloggen din hos meg. For jeg beundrer fantasien din... Og vil at alle som leser min får se din. Kankjse du får noen nye faste leser?? Hehe.. Ha en suuper søndag.
Stor klem

Nina sa...

Helt utrolig nydelig å flott. Så flint alt var, å satt sammen. Heldig du som har en sånn tromel. Søte dem lyslyktene du har laget!

Eli's lille rede sa...

Ble kjempekoselig! Ønsker meg sånn kabeltrommel jeg også! Så snill du er som gjør det koselig for pip'en da;) Klem fra Eli.

hill`s interiørblogg sa...

Så koselig det var på trommelbordet ditt... De Islyktene var skikkelig dekorativ...skjønner godt du ikke kan vente med å tenne de..
Klem fra Hill-Iren

Hulda sa...

Her fikk jeg god stemning! Kjempestilig stylet på trommelen! Flott med den store lykta.

Fru.Underberget sa...

For en vakker utepynt!

Linda sa...

Så fin kabeltrommen ble, og all den flotte pynten! Nyyyyydelig :)
Nå har jeg kjøpt inn og har alt klart til å lage fuglemat, må jo være snill med fuglene nå når vinteren står for døren og i tillegg er det stor underholdning for pus som sitter inne og følger med :)

Drømmehuset mitt sa...

Nydelige bilder:)
Det jeg ønsker meg mest om dagen er ett kabeltrommel bord. Hvor fikk du tak i ditt?

Klem Janne

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Jippi tenker jeg når jeg ser at det er kommet et nytt innlegg fra deg, og for et herlig innlegg da :) Tenk at en kabeltrommel kan bli så fin? Og lyktene, og melkespannet, og kvistene og moseballen og alt sammen.. det er jo nydelig både hver for seg og til sammen :) Du er altså så flink at åh! (et utrykk som er fint å bruke når man blir tom for ord hehe) og atter en gang har du fått meg nyskjerrig.. meisballene.. hvordan lager du dem da du flinke kreative kvinne? :) Tenker du koser deg med lyset fra lyktene nå, det spørs bare om du ikke må ta bilde og dele med oss :)
Ha en kjempefin kveld og kos deg masse! Klem

Torunn sa...

Så nydelig! Fantastisk lekkert :))

Olea sa...

hei :)
Du lager så mye flott! syns det er så gøy og titte innom bloggen din!
alltid noe nytt og du inspirere med alle dine kretiviteter!
de islyktene med sukker og eggehvite, hvordan gjør du det og holder det seg, eller vil det falle av om det begynner å regne?
en flott dag ønskes deg!
klem :)

Daisys home sa...

Rett og slett helt nydelig :)
Du er så kreativ og flink til å lage pynt og stæsje.
En kabeltommel til har også kommet her hos meg,men den viste seg å bli for høy og stor til det jeg hadde tenkt å bruke den til.Så får fortsette leteingen etter den perfekte str.
Hadde forventet at du kom vidre i soveromsutfordringen. Det var alt for mye likt på finalen, og som før mange av de samme kjente bloggerne sine bilder:)
Ja..ja hva er vitsen for oss andre å bidra med noe som helst, det er jo de samme som får sjansen stort sett på hver eneste utfordring.
Ikke det at jeg bryr meg så mye om netopp dette,men blir litt merkelig med tanke på hvor mange som viser sitt bidrag hver gang.
Ha en fin søndagskveld
Klem Sissel

Man tager hva man haver sa...

Så stilig, det savner jeg med å bo i blokk, det blir lite med pynting utenfor. Forresten regner ikke pynten av lyslyktene om det begynner å regne, eller er det bare noe jeg innbiller meg?

Ha en fortsatt flott søndagskveld.

Klem fra Kari

Hjertedamas blogg sa...

Tromlene kler hvit farge også_DDD Kjempefint!!! Jeg har fått mine to nattbord i hus, og de står til tørk!!!! De er bare så råe!!!!! Så får jeg se hvilke farge de får etter hvert, for i dag er de veldig værbitte og gråe:DDDD Ha en flott kommende uke!!! Klemz Grethe

Anne sa...

Ååh, det må jo være skikkelig koselig å komme på besøk til deg når det er pyntet så fint ved inngangen :)

Minmill sa...

Så koselig det så ut Janne. Bloggnavnet lever du opp til, ingen tvil om det. Må se hvilken giveaway du har og delta der. Det er gøy med sånt. Mulig det blir giveaway hos meg også da, dersom skapet ikke blir ferdigmalt. Det ligger bildet på bloggen nå. Skjønte etterhvert at det manglet bilde....

Gyngestol og kaffigrut sa...

Så nydelig og stemningsfullt du har det. Du må ikke finne på å male lykten, den var jo rååstilig!
Ha en fin kveld!

Mine diller sa...

Wow så flott dette vart! Eg trur eg må starte en overtalelseprosess her i heimen ang. kabeltrommel. Har en stående, men en mann som ikkje vil sjå en slik hverken i eller rundt heimen.. Slike tromler er nemlig en del av jobben hans.. Her må det kvinnelist til:))

Ønsker deg ei ny god veke. Klem

Havfruen sa...

Åh....så FINT!!! Knallfint!! Det hadde nok ikke stått så vakkert hos meg i dag.....her er det stiv kuling og havet buldrer...tror jeg hadde sett langt etter pynten...
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Tovepia sa...

Så flott trommelen ble hvit!!..og de greinene du hadde sprayet, lekkert!
Her blåser det så ille for øyeblikket, men det er 8 grader, og da er jeg fornøyd;)
Ha ei god og ny uke, klem fra meg;)

Bente sa...

Sååå nydelig. Nå SKAL jeg male min hvit. De lyslyktene var også kjempefine. Så utrolig flink du er.

Ha en flott mandag

Klem Bente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...