fredag 2. desember 2011

Barkekurv til sviblene.....

 

Så ble kurven endelig ferdig:))
Det er litt pirkearbeid, men når jeg bare fikk sitte i fred, så gikk det fort..

 

Selve kurven er laget av litt hønsenetting som er bøyd til.......så tvinnet jeg litt
ståltråd som ble hank, og rundt kanten har jeg sydd/flettet inn litt hamptau:)

 

Dere som har fulgt meg en stund, husker nok da jeg lagde kurven en dag
i mars:)) og da så den slik ut......
Koselig å ha på kjøkkenet tenkte jeg da hihi, men det er jo så mange
andre ting som også er koselig på kjøkkenet, så litt omregulering skjer titt og ofte:o)

 

Årsaken til det tok litt tid med å få denne ferdig ligger oppi:))
Lilletassen som egentlig heter Axel har funnet sin drømmeplass og hver
gang jeg tenkte å fortsette med å tre bark i hønsenettingen, lå han her
i sin dypeste søvn, og jeg hadde selvfølgelig ikke hjerte til
å vekke han:o))

 

Men i gårkveld ble jeg ferdig, og 4 av sviblene fra Plantasjen havnet her:)
Jeg har klippet til en brødpose som jeg har to og to svibler i som er greit å ha når
det skal vannes.......ellers ble det en blanding av jord og mose rundt:)

Da er jeg klar for " kinderegg" helg:))
I dag er det min gebursdag...... (og profilen måtte forandres noe hihi:)
I morgen har vi 28. års bryllupsdag.........
Så er det trekning på min give-away og det skjer i morgen, så det er enda mulighet
til å melde seg på HER..

Ha en superflott helg dere!!

11 kommentarer:

Christine sa...

Gratulera med 46 års dagen i dag og 28 års bryllupsdag i mårå frue.
Nå ska eg i dusjen, før eg kjøre bort te Plantasjen og ska kosa meg der i helgå.

Ha ei superflotte bursdag og bryllupsdag i mårå.

Klem sendes te Vågsbygd.

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Gratulerer både med bursdag og bryllupsdag!:)

Den kurven din var bare helt utrolig flott!
Så flink du er:)
Vakker kattepus du har, har 3 stk selv, så kjenner meg igjen, finner de sovende på de mest utrolige steder;)

Ha en fin helg!
Klem Line E.

Eli's lille rede sa...

Knallfin kurv til sviblene! Hva du får til;) GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, og gratulerer med bryllupsdag i morgen. Kos deg masse! Klem fra Eli:)

Wood & rose sa...

Grattis med dagen!!!!! du den kurven er skikkelig herlig!!!!! Jeg vil ha!!!!!!! Hvordan får du til å lage remser av bark???? Jeg venter fremdeles på den boka di om hvordan lage røffe saker og ting av det man har og det man finner. forøvrig har jeg fått meg en iPad i dag!!!!! Delvis kjøp ved hjelp av en førjulspresang av min mor, og resten lagt til selv. Kjøpte den rimeligste varianten, så nå må jeg prøve meg litt frem om hvordan den funker. Snart bursdag jeg også!!!! 23. desember, og i slutten av mai feirer Gubben og 29 år med samme loppekasse, samme postkasse og felles bankkonto, hi-hi. Klemz Grethe

Linda sa...

Kjempefin kurv!
Og pus var så søt der den ligger i kurven og sover :-)
Gratulerer så mye med dagen og bryllupsdagen i morgen! 28 år er jamen bra...vi feiret sølvbryllup i sommer :-)
Kos deg med en trivelig helg!
Juleklem fra Linda

Melody sa...

Gratulerer hjertelig med dagen kjære nettvenn STOOOOR KLEM fra Melody som nå er i Bergen på revyhelg :-)

Hulda sa...

Den kurven din er virkelig skjønn! Artig at katten legger beslag på den. ;) Du får lage en til den også! Nydelig med svibler i den.

Caroline sa...

Gratulerer så mye med dagen Janne!!!
Å så bryllupsdag imorgen...så koselig:)
Kurven ble veldig dekorativ,kjempefin med sviblene i...
Å du,bare et tips...Du trenger ikke vanne sviblene,jeg gjør ikke det,fordi de har nok væske og næring i løkene til å klare seg til etter avblomstring...De vokser litt saktere enn hvis du vanner,men det er jo bare like greit at de ikke blir så lange å stenglete,så varer de jo lengre;)
Ønsker deg en super helg!
Klem Caroline

Synnøve sa...

Gratulerer med dagen og bryluppsdagen i morgen:-))
Kjempefin kurv du har laget:-)
Klem

Yvonne sa...

Gratulerer med dagen (litt på etterskudd) og med bryllupsdagen!!! Bursdagsklem fra meg.

sigrid sa...

Gratulerer x 2 ♥♥
25 års bryllaupsdag neste år :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...