lørdag 3. desember 2011

Da er vinnerene på min give-away trukket:))

 

Tusen takk til alle som ble med på min lille feiring! 
Skulle gjerne hatt flere gevinster å dele ut:))
112 påmeldte med tilsammen 242 lodd.
Alle påmeldte ble skrevet ned, og de som fikk 3 lodd fikk 3 nr og de med 2 lodd
fikk 2 nr..

Den første heldige ble..............
traaadadadammm.....

 

Nr. 227:)
Og navnet bak dette nummeret er Veronica med bloggen Sørlandssjarm.

Neste treff fra Random ble........

 

Nr. 72:)
Og bak det nummeret sto det Fru Lærum som har bloggen ToneRose Huset.

Gratulerer til dere begge!
Send meg adressen deres på mail til meg, så dukker gevinsten snart opp
i postkassen:))
Mailadr. min finner dere oppe i høyre marg:)

Da vil jeg ønske dere alle en fin fin lørdagskveld!

5 kommentarer:

Havfruen sa...

Grattis til heldige vinnere:)

En stund siden jeg var innom her....en nytelse som vanlig å komme hit. Du store verden så mange fine stjerner...og skjønne pus i kurven:))
Må få tak i svibler jeg også....
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Amaroso sa...

Gratulerer til de begge..Vi får håpe på bedre vinnerlykke selv neste gang :)
Ha en fin lørdagskveld.
Klem Charlotte

fru. Lærum sa...

heldige meg som vant!
bruker ikke å ha vinnerlykke, så detta var stas :-)
sender deg min adresse til uken, da jeg ikke får sendt ut fra min pc :-(
Følger bloggen din hver dag....så inspirerende!
takk for hyggelig kommentar hos meg :-)

ha en fin førjulstid!
klem tone

Helene sa...

Gratulerer, heldige vinnere!!

Fortsatt god helg til alle!
Heleneklem

Linda sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!
Ønsker deg en fin søndag :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...