mandag 12. desember 2011

Den som " rydder " den finner........

 

God kveld i stova:))
De siste dagene har jeg vært litt lite på nett...... og det er bare pga litt smårydding
i kjelleren - farlig gøy:))

Blir nesten litt skremt når en ser hvor mye jeg har liggende, men nå er en del
kommet frem i lyset igjen - bare ikke hjemme i mitt lys hihi:))

Vi (jeg) holder på å dille i leiligheten til sønnen - og det blir sååååå koselig -
bilder kommer etterhvert:)

 

I dag har vi også vært hos sønnen...... og i gårkveld malte jeg ei kirsebærgrein
hvit, så hang jeg på 4 hvite hjerter med bokstavene X M A S.
Flaskevasen har fått eggehvite og sukker innvendig - samme som "islykten" foran.

 

Utenom vasen med grein og hjerter, så er alt på benken her ting som har
ligget i kjelleren:)) - nå må det nevnes at jeg fyller ikke opp leiligheten med alt
mulig........ prøver jo å holde meg til form og farge:))

Bildene over er fra gangen hos sønnen - kommer flere bilder når jeg er ferdig:))
Speilflisene var der når han flyttet inn.......og jeg funderer litt på
om jeg skal lage lister rundt av værbitte planker eller beverpinner kansje..:)

Kjempemoro å gjøre det koselig for han, og tingene fra kjelleren ble
ganske fine i et annet hjem:)

Nå er det på tide med en aldri så liten tur rundt i blogglandia:)
Ønsker dere alle en fin kveld!
 

10 kommentarer:

Caroline sa...

Så snille dere er som hjelper sønnen deres med å få det koselig rundt seg...Det ser kjempefint ut de bildene du viser her:)
Gleder meg til å se mer;)
Klem Caroline

Bestefars Verksted. sa...

Du er så DYKTIG !!!!! Kjempekoselig blir det,og JA,sett drivved rundt de speilflisene !!!!! Kommer til å bli råtøfft !!!!!!!!!!!

Man tager hva man haver sa...

Det ble skikkelig fint, tenker sønnen er storfornøyd med stylingen. Høres spennende ut med skattejakt i egen kjeller.

Klem fra meg

Fru Gullhår sa...

Så heldig sønnen din er da :) Skulle gjerne ha hatt noen til å dilla/pynta rundt her i jula ;)
Klem fra Hilde

Arlens boblebad sa...

Det ble veldig fint!Må finne meg en flaske og prøve dette!
Heldige sønnen din, håper han setter pris på det.Han har vel god smak siden han har vokst opp med deg;hihi
Klem Linn

Turid sa...

Han e bra heldig den sønnen din -ferdig levert stæsj , ikke verst!

Synnøve sa...

Så fint du har pyntet til sønnen din:-)
Det er ikke farlig når en finner så mye fint i kjelleren:-)

Klem

R A N D I sa...

Damene blir nok mektig imponert når de kommer på besøk hos ham, tjihi ;))
Eeh, og hvis han er singel, kan det fort hende det blir en forandring på det ;)
Han er uansett heldig som har deg som steller det så fint!! :))

Linda sa...

Heldig han sønnen din som får så god hjelp til innredningen! :-)
Du er kjempeflink!

Tino sa...

Så stilig! Koselig å kunne hjelpe sønnen, tenker det blir fint.
Ønsker deg fine førjulsdager videre,
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...