lørdag 31. desember 2011

Et snev av naturen til nyttårsbordet...

 

I går kveld lagde jeg to nye lyslykter som jeg tenkte å pynte med på festbordet
i kveld.............. Jeg tok meg en rask tur ut i hagen før mørket kom sigende
og fant ut at de tørkete blomsterstenglene på Hosta planten var lekre:))

 

Stenglene er limt på et syltetøyglass og litt hamptau rundt:)
Tror det vil bli røft og tøft på bordet...

 

Lagde også en variant med kirsebærgreiner rundt et Norgesglass......

Nå gjenstår det bare litt rydding og vasking her og der:) så blir det å pynte
bordet.........mens middagen som er ribbe koser seg i ovnen.......
og sååå er jeg klar for å ta i mot det nye året:))

Tusen tusen takk til dere alle som har lagt igjen kjempehyggelige kommentarer
i året som er godt, og hjertelig velkommen innom igjen i 2012..

GODT NYTT ÅR !
 

6 kommentarer:

Tino sa...

Jeg vil takke for hyggelig bloggvennskap i året som er gått, og ønske deg og dine et riktig Godt Nyttår!
Nyttårsklem T

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Flotte lykter til nyttårsbordet !!

Ønsker deg en riktig fin nyttårsfeiring.
Gleder meg til å følge deg også i 2012!!

Klem Heidi

Arlens boblebad sa...

Kjekt å se at du fremdeles sysler med noe:)
Fine lykter!
Jeg holder på å pynte nyttårsbord, og hadde så behov for mange farger, men så krasjer det med den ellers så julepyntet heimen!
Tusen takk for all inspirasjon i året som har gått Janne, og gleder meg til å følge deg videre i 2012!
Godt nyttår!
Nyttårsklem fra Linn

Christine sa...

Heisann frue.

Lika oppfinnsom som alltid.
Her står pinnakjøttet og dampe og svigerfar komme om 1,5 time, så då blir det svensk pinnakjøtt på oss i kveld. Åh som eg glede meg.

Ønske deg et riktig godt nyttår og takk for alle kommentarer i 2011.

Legge med den nya adresså mi o med det samma.

Monica sa...

Takk for det gamle, og et riktig godt nytt år til deg og dine.
Flotte lykter til nyttårs bordet! Jeg har også dekket med elementer fra naturen ;))
Klem, Monica

Ingvild sa...

Godt nyttår til deg også! Flotte lykter! Fant forressten ut at du kjenner min mamma!:)Og nå begynner hun å bli inspirert av både meg og deg. Hihi. Hun er ikke så veldig datateknnisk av seg, men måtte jo vise henne bloggen din!:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...