lørdag 31. desember 2011

Godt Nytt År !

 

Da er bordet ferdig dekket.........

 

Jeg koser meg glugg ihjel når jeg skal pynte bord, og finner stadig
på en ny vri.........

 

Til spisebrikke har jeg brukt et reinsdyr - sitteunderlag:) fra Skeidar og
dekketallerken fra Kid.......
- måtte sette på alle fat og skåler for å sjekke om det ble plass til maten hihi:))
Ikke alltid lett å stoppe når jeg er igang med dillinga:o)

 

Men nå tror jeg at bordet er nok pyntet........
Sitter med laptoppen på kjøkkenet - ribba står i ovnen og herlig duft
brer seg utover....

Nå skal jeg bruke resten av den ledige tid rundt i blogglandia og
bare kose meg:))

NYTTÅRSKLEM FRA JANNE 
 

13 kommentarer:

Fru.Underberget sa...

Kjempefint Janne! Ingenting hever festen som et flott dekket bord:-) Likte de lyktene med greiner og hamptau veldig godt!
Et fantastisk nyttår til deg!

Arlens boblebad sa...

å ÅÅ ÅR ET FINT BORD, BLE MISUNNELIG!
mITT ER IKKE SÅ FINT I ÅR...
klEM LINN

Hulda sa...

Ordentlig flott bord! Så stilig med perlene du har brukt rundt bestikket. Flott med den lykta også. Virkelig vakkert og veldig nyttårsaften. :)

Hulda sa...

Ps: likte detaljen med kortet festet til glasset. :)

Anne sa...

Et virkelig flott nyttårsbord !
Kos deg og nyt kvelden med deilig mat .
Her blåser det stikker og strå, så mesteparten av kvelden blir innendørs med god mat og gode venner.
Et riktig godt nyttår til de !

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Guri meg så fint du har ordnet nyttårs bordet! Lekkert (som vanlig må jeg vel si hehe) Jeg vil gjerne få takke deg for alle de koselige og artige kommentarene jeg har fått fra deg på bloggen min. Synes det er kjempekoselig å ha blitt "kjent" med deg :) og så må jeg selvfølgelig takke for alt du deler med oss. Jeg har lært masse fra bloggen din :)
Håper du får et fantastisk og magisk år! Nå skal vi komme oss ut av dette tullet med helsa vår ;) er du ikke enig? :)
Godt nytt år til deg og dine
stor nyttårsklem fra meg

Wood & rose sa...

Hallo vennen. Her i huset er det bare Gubben, to bikkjer, hvor av en er skuddredd, og en litet barnebarn på 18 måneder. Og jeg banner naboer opp og ned, på grunn av fyrverkeriet. Forstår ikke hvorfor folk har et så stort behov for å skyte opp raketter rundt huset mitt. For hvordan skal en liten tass få sove når det bråker så fælt. Ellers takk for håret som har vært, og vi følges videre i lag, vet du!!!!!! Godt nytt år!!! klem grethe

I`Døsset sa...

Lekkert dekket bord. Adopterer nok ideen med hortensiagreinene rundt glass :-) Ett riktig flott nytt år ønsker jeg deg å.

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Gud så lekkert !!!!!

Riktig godt nyttår til deg, så gleder jeg meg til å følge deg også i det nye året :))

Klem Heidi

Christine sa...

Ja, det e kjekt og pynta middagsbordet te fest, og du e superflinke og oppfinnsomheten sjøl.

Eg o banna dei hersens naboane som fyrte av raketter på lekeplassen i går, rett foran huset vårt med 2 vettaskremte hunder i hus. Nå ska eg henga opp lapp på alle postkassane på feltet, om at te neste år vil eg ikkje se eller høra ei raketta bli avfyrt på feltet, dei kan dra seg te skogs eller ner te byen.

Glede meg te og følga dei i 2012 o, og håpa me konne treffas då o.

Nyttårsklem fra ei sylta haugesundar.

Anne (Moseplassen) sa...

så smart med sitteunderlag som bordmatte! superlekkert ble det :D

Godt nytt år Janne :)

Line Elisabeth sa...

Hei:)

For et lekkert dekket bord! Jeg gir meg over av kreativiteten din, du er så flink!
Så stilig med greinene rundt glasset og sitteunderlaget og alt..:)
Ha et riktig Godt Nytt År!
Koselig at du ble med på giveawayen min også:)

Klem Line E.

Caroline sa...

Nydelig pyntet bord Janne!
Mange flotte detaljer på bordet:)
Du er en utrolig kreativ person;)
Ønsker deg og dine et godt nyttår!
Måtte 2012 bli et bra år:)
Klem Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...