fredag 30. desember 2011

Hekta på hjemmestrikkete sokker:)))

 

Ja, her går det unna:)) 
I gårkveld ble jeg ferdig med sokkepar nr 5....... Kjempemoro dette, og nå
begynner jeg å få dreisen på antall masker og felling å sånt:o))

 

Som nevnt tidligere er det bare hælen jeg kan hihi:) Aner ikke hvorfor jeg husker
dette, for jeg var bare ei lita jente når min mor forklarte hvordan hun gjorde dette......men
jeg ble vel så fasinert av en "skikkelig" hæl på sokkene:)

Nå minker det godt på garnlageret, så neste sokkepar blir nok en salig blanding
av diverse farger:o)

Men før jeg setter meg stille og rolig ned i sofaen, har jeg et bittelite
bokstav prosjekt...

 

Var innom Skeidar i dag.........og fikk kjøpt bokstaver som jeg tenkte å kle med
tapetrester:) Bokstavene var satt ned fra 19,90 til 15 kroner :o))
De er i tre og ca 20 cm høye.......
Har ikke helt bestemt meg for hvilken av disse to tapetrestene jeg skal bruke...men
finner vel ut av det også:o))

Da vil jeg få ønske dere alle en superflott fredagskveld!
- kommer nok innom en gang til før nyttår............
Men om, eller, hvis ikke, så ønsker jeg dere alle et riktig

GODT NYTT ÅR!!
  

11 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Skal si du er driftig, så flotte sokker da. Gleder meg til å se bokstavene dine når de blir ferdige.

Romjulsklem fra meg

PS Jeg har en give away gående, kos om du vil bli med.

Synnøve sa...

Så flotte sokker du har strikket:-)
Jeg så inne på siden på Drops i gårkveld, og ble helt overveldet over hvor mange fine sokker en kan strikke til babyer:-)
Jeg har strikket ferdig en sokk og skal begynne med den andre nå. Håper den blir like stor som den første:-) Men du har helt rett,det er morsomt og strikk sokker:-)

Bokstavene blir sikkert fin med tapet på. Det var en kjempeide og kle de med tapet:-)
Ønsker deg et godt nytt år:-)
Koser meg med bloggen din:-)
Klem Synnøve

Torunn sa...

Ser du har fått opp "dampen" :-) Kjempefine sokker..flink du! Ha et riktig godt nytt år. Hilsen Torunn.

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så flink du er da :)) Flotte farger du bruker så et restepar blir sikker lekkert !!
Gleder meg til å se de ferdige bokstavene :)

Romjulsklem fra Heidi

Fruen på Hellåsen sa...

Himmel så kjapp du er!!:O å dei blei jo kjempe fine!:) heldige lille tuppa som skal få dei!!;)
Godt nytt år til deg og beste-onkel!!:)
klem

Havfruen sa...

Jøss....du er drift må jeg si:)) Du tar vel imot bestilling nå?? hehe:)) Hælen på sokkene var jo skikkelig også!
Ønsker deg et godt 2012 og takk for 2011....vi blogges nok neste år også:)
Klem fra meg:)

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så produktiv du er, og ikke noe er som hjemmestrikka strømper:))
Bokstavene fra Skeidar var jo råbillige, og smart å skulle kle de med tapetrester...et tips jeg gjerne tar med meg:)

Så vil jeg ønske deg og dine kjære et riktig GODT NYTT ÅR!:)
Varme nyttårsklemmer Marianne

hill`s interiørblogg sa...

Åååå så produktiv du er... Flott var de også... Så kjekt med hjemmestrikkede sokker.. Jeg var så heldig i dag, for min mamma hadde sendt meg pakke... oppi der var det strikkede ullklær til min sønn og votter til resten av gjengen..Heldig..

Spenende å se hvordan bokstavene dine blir...

Ønsker deg riktig godt nytt år...
Klem fra Hill-Iren

Janne i Fagerlia sa...

Lykke til med sokkeproduksjonen. Dette er koselig arbeide.

Ønsker deg et riktig godt nytt år!

Yvonne sa...

Så flink du er! Godt nyttår til deg :))

Tovepia sa...

Sannelig har du produsert sokker, og det finnes jo ikke bedre enn disse!!
..flott hæl også;)
Takk for trivelig lag i 2011, og et godt nytt år ønskes deg og dine!!..så blogges vi igjen!
Nyttårsklem fra meg;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...