torsdag 1. desember 2011

Lyslenke i hus:))

 

Go` kveld i stova:)
I dag har jeg vært innom Plantasjen å snoket litt:)) og da fant jeg den "perfekte"
lyslenken til disse zinkhusene.

 

Kjempekos og kjempedeilig........
Hylla henger litt høyt, så tenkte det ville bli smartere med lyslenke
isteden for t-lys, for det kan fort bli et tiltak å finne frem en stol å stå på
når lysene ska tennes :o))
Lyslenken har 5m ledning.

 

Fra Plantasjen fikk jeg også med meg en del hvite svibler......Frem til
søndag 4.des har de medlemstilbud på sviblene til 9.90 pr. stk:))
3 av sviblene har fått gråpapir rundt seg og pynter opp på lysfatet på bordet..

 

I kurven ved siden ligger alle fjernkontrollene:)
- var litt spent på om dette funket for de andre i huset...om kontrollene kom
på sin plass med tøyservietten fint brettet over hihi:))
Men det fikset de lett - flinke "guttene".

 

Så må jeg jo vise dere disse fornøyde kjøttmeisene som har fått lyslenke rundt
hageportalen på baksiden av huset......
Det er liksom fugleavd. på den siden av huset:)) og i dag fikk jeg også med meg
2 julenek som de kan kose seg med........:))
men det får bli i morgen - plutselig mørkt her:)

Fra "sommer og sol" i går til høstlig vær med regn og vind i dag....
men jeg koser meg etter beste evne jeg:o))

Ha en superflott kveld dere!! 

7 kommentarer:

Manne's hverdag sa...

Kjempelurt!!!

Takk for inspirasjon!!!

Nydelige bilder du viser.

Klem

Christine sa...

Hehe, så du har vært på Plantasjen og handla litt. Der ska eg jobba i helgå, nå ska eg handla meg litt flere smånissar, mens dei e på 50 %. Noen har engledillå, mens eg har nissedillå.

Du får ha ei strålandes helg imens.

NB! Hjemmasidå mi komme te og bli lagt ner, og komme ei aen plass, på grunn av hacking.

Solstrålå sa...

Må på plantasjen!
Herlig stemning hos deg!
Goe klem!

Synnøve sa...

Så fint det var med lysene i husene dine.
Jeg har lyslenke i ene lykten ute.Så slipper jeg og tenke på og ut og slokke lyset om kveldene:-)

Svibler hører julen til. Jeg har kjøpt 9 svibler til 69kr på mega.
Klem

Hespe sa...

Så utrolig genialt! Dette var absolutt ett tips jeg kommer til å etterape...! Nydelige og stemningsfulle bilder her hos deg:)

Ønsker deg en fin fredag, og en riktig god helg!

Klem fra Hildegunn

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Koselig stemningsbilder.
Hvite svibler nydelig en favoritt:)
Ha en fin kveld i desember.

Anne N. sa...

åkjærevene så smart dette er :O)
Genialt, rett og slett.
Hørte i radio at det har aldri vært så varmt langt ut mot vinteren som i år siden de startet målingene for 100 år siden!!! WoW.
Ha ei flott helg Janne.
Klem, Anne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...