søndag 4. desember 2011

Mandagstema : Refleksjon

 

Igjen tid for mandagstema inne hos Helene:)
Bilde er tatt i nærheten av hytta vår........på fjellet som ligger på andre siden av
Årdalsvannet..
Nyskjerrigheten tok overhånd:)) etter jeg oppdaget 7 " fosser" som kom ned fra fjellet
etter noen dager med regn.....tenkte at det måtte være et vann på toppen:)
Fikk med meg mannen og vi "klatret" i vei.......
Og synes jeg fikk lønn for strevet, når en ser å vakkert det er på toppen:)

Jeg bidrar med samme bilde på fotosiden min og da var det himmelsk hos Petunia
jeg var med på..
Synes dette bilde passer godt til temaet hos Helene som er : refleksjon, så
dette blir mitt bidrag der:)

Vil du være med eller se andre bidrag, klikker du deg inn til Helene

Ha en fin ny uke!

15 kommentarer:

Ege sa...

Nydelig bilde :)

Mona sa...

Så vackert! Det ser väldigt rogivande ut.

I`Døsset sa...

Fantastisk bilde. Du begynner jammen med å riktig få pyntet til jul. Hvitmalte greiner er supre. Har flere av disse selv, og, de kan brukes til så mangt. Pinnekjøttet smakte fortreffelig :-) Ønsker deg ei flott ny uke :-)

SigridfraEnget sa...

Flott utsikt! Virkelig lønn for strevet å komme opp til noe sånt

Havfruen sa...

VAkkert bilde av vakker natur!!
Godt å være ute i slike omgivelser.
Nyt dagen, klem fra meg:)

Ezter sa...

Så vackert!

Inge sa...

Fin refleksion.. :-)

Pialotta sa...

Riktigt vacker som du bor.. älskar din bild .. reflektionen :)

marit´s,,, sa...

Fabelaktig nydelig bilde OSV har ikke nok ord.

Klem Marit.

Erik "Semlan" sa...

Vilket vackert foto. :-)
Ser härligt ut vid vattnet.
Snyggt med speglingarna av träden i vattnet. :-)
Där skulle jag kunna stanna en stund och reflektera, tänka till. ;-)

Marianne sa...

Flott! Veldig vakkert bilde!

HansHB sa...

Flott bilde du legger ut!

Anki sa...

Vackra reflexioner

Mormor sa...

Deilig bilde.
Ha en fin dag

Melusine sa...

Skjønner godt du synes det var strevet verdt å klatre opp til dette stedet - vakker natur og utsyn!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...