mandag 19. desember 2011

Når en ikke får sove...................

 

........... er det bare å stå opp igjen - koke seg litt kaffe og gå inn på hobbyrommet
og male et par bilder:o))

 

Første maleri ble dette:) 
Det måler 60 x 80 cm og blir kansje en julepresang.........:))

 

Det andre ble et på 20 x 30 cm og blir kansje også en julepresang hihi:))
Nei, har ikke tenkt såååå langt enda, men muligheten er der..............

Da får jeg hive innpå et par kopper til med kaffe........før jeg forsøker å komme
meg inn i drømmeland igjen:))

Ha en fin fin dag! 
 

11 kommentarer:

Mary-Anne sa...

naaah så utrolig fine bilder du har malt :D

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Bedre å være kreativ enn å ligge å se i taket :)))
Skikkelig kult klovnebilde !!

Klem Heidi

allesistgut sa...

Du nyttet tiden veldig godt! Særlig det første bildet er dust og fint.
Ha en kjempefin dag!

Igi sa...

Så flotte bilder!
Klem

Olea sa...

hei :)
kjekt å ha noe å gjøre når søvnen ikke vil komme!
god jul til deg!
juleklem fra meg :)

Man tager hva man haver sa...

Ikke verst nattearbeid dette, det med sommerfugler på var jo aldeles nydelig. Men kaffe??? Er ikke kaffe oppkvikkende? Å pøse innpå med neon kopper kaffe og så prøve å få sove, det er vel ikke så lurt eller??

Klem fra Kari

LadyLaLaura sa...

Hmmm det er det jeg må begynne å gjøre når jeg ikke får sove :) stå opp og male, kanskje det blir noe fint til slutt :) hørtes mye bedre ut enn bare å ligge og snurre i senga! Du er lur du :) I går bakte jeg Pleskner (små julekaker).. men det endte med at det ble 1 Plesk! Så de skal jeg aldri bake igjen! alle småkakene ble til en stor fæl masse på stekeplata. Fysj og fy!
Men heldigvis kan jeg le av det i dag hehehe 1 plesk til jul ;)
hadde vært noe å servert julegjestene hihihi

Kos deg videre med hva du måtte finne på :) stor klem fra meg

hill`s interiørblogg sa...

Så flotte bilder... imponert over den arbeidslysten og kreativiteten din ... Å på natten også..Sover du aldri ..hihi...
Mitt arbeidsrom er dessverre bare kaos og ikke noe kos å sitte å jobbe... da blir det nok ikke noe kreativt som kommer heller :O( Men jeg får se om jeg får gjort noe med det etter jul.
Kos deg videre i denne førjuls tiden.
Klem fra Hill-Iren

Janne i Fagerlia sa...

Ikke så greit når man ikke får sove. Men ikke noe er så galt at det ikke er godt for noe. Du får jo gjort mye fint krestivt arbeide isteden.

Huldra sa...

Gratulerer med herlige premier! Moro når man har vinnerlykke, og premien faller så godt i smak.

Flotte bilder! :)

Er på en liten rusletur hos deg, så det er mye mulig du får noen flere romjulshilsener fra Huldrehjemmet i dag. :)

Huldra sa...

Gratulerer med herlige premier! Moro når man har vinnerlykke, og premien faller så godt i smak.

Flotte bilder! :)

Er på en liten rusletur hos deg, så det er mye mulig du får noen flere romjulshilsener fra Huldrehjemmet i dag. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...