lørdag 17. desember 2011

Nye malerier.....

 

Halaise`n:))
I dag har jeg storkoset meg med maling av bilder til barnebarnet:)
langt borte fra alt som minner om jul ( hobbyrommet ) satt jeg der i min egen lille verden og
blandet farger til den store gullmedalje:o)

 

Jeg har brukt oljemaling (tube) og litt interiørmaling......så nå må de tørke en stund
før jeg legger siste finish på verket:o))

 

Som en kan se, så trengs det en justering her og der hihi:)
Men for ei jente på 2 1/2 år er det glade farger som betyr mest, men jeg er jo
spent på å høre hva hun mener om dette da;)
Hun skal få de så fort de er helt tørket...........for dette er ingen julepresang:))
Julepresangen til henne er hvit og 1,70 lang hihi:)))
1 uke igjen til julaften..................så nå må jeg virkelig tenke og ikke minst
skrive opp alt jeg må huske......
Men resten av denne kveld blir det bare kos og avslappning:))

Ha en fin fin lørdagskveld og en god 4. søndag i advent!
 

9 kommentarer:

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Så artige bilder du har laget til barnebarnet! Koselig :) Fint å se at du koser deg i julestria!
Har blitt lite blogging på meg i det siste. Men tida flyr jo avgårde, rekker jo ikke over alt hehe
I morgen skal vi ut og kjøpe juletre.. skulle gjerne ha vært ute i skogen og funnet det perfekte treet og hugget selv.. ikke har jeg skog og ikke har jeg lov ;) best å være snill og bare kjøpe et fint et da ;)
Nå er det bare ei uke igjen jippi :) Ha en kjempefin 4.søndag i advent! stor klem fra meg

Helene sa...

Så artige bilder! Du er helt utrolig! Hva du kan!! Jeg er dypt imponert!!

Kose deg i helga;o)
Heleneklem

Arlens boblebad sa...

Du slutter aldri og imponere!
Tror hun kommer til å bli veldig fornøyd
Klem Linn

Mette`s interiør og kreativiteter. sa...

Fantastiske bilder,elsker klovner. :)) De faller helt sikkert i smak hos barnebarnet ditt,
God 4 Søndag i advent.
Klem Mette.

Janne i Fagerlia sa...

Dette var virkelig "gladbilder", som helt sikkert vil slå an hos en liten pike. Du er så kreativ :)

Torunn sa...

Kreative og flotte bilder :o) Ha en super søndags kveld.

hjertemynthe sa...

Så søte disse var, det pynter helt sikkert opp på 2åringens rom. Heldige 2 åring! ;)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så flink du er å male da !!
Dette faller nok i smak hos en 2 åring :) Mange fine farger å se på :))

Heidi

Audny sa...

Hei Janne !

Tusen takk for julehilsen fra deg og jeg beklager at mange av mine hjemmesidevenner ikke har hørt fra meg , men med lillepia mi liggende på sykehus har det vært travelt . Jeg bor i Kristiansund og hun i Tr.heim så det ble trønderjul på oss i år .Men nå er hunpå bedringens så krysser fingerene på at det fortsetter slik nå .

Så ei fortsatt God Jul ønsker jeg deg Janne .

Romjulsklæm fra Audny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...