søndag 4. desember 2011

Nymalt kirsebærgrein:))

 

Hei å go` 2. søndag i advent!
I dag har det vært hjørnebordet i stua sin tur til å bli pyntet........Begynner å tenke
på hvor juletreet skal stå, så da må en forandre litt:))
Lille Rudolf har også fått kommet inn i varmen:))

 

Jeg har vært ute i hagen med saga:)) Fant ei fin grein fra kirsebærtreet
som ble malt hvit:)
Sist jeg saget av noen greiner som jeg har ved inngangspartiet, brukte
jeg hvit spray.....men "problemet" da var at halve boksen føyk forbi:)) så tørket
det jo så innmari seint....Nå ble det skikkelig arbeid med kost å det hele:o))
Men det gikk såååå fort atte:) og tørket nesten med en gang:)

 

Vasen har jeg tidligere malt hvit:) og den sto på en gammel hvitmalt krakk
hvor jeg tenker juletreet skal stå.........
Hjertene som henger på greinene kjøpte jeg her om dagen på Skeidar..
og de er av tre.
Jeg har tidligere prøvd med både grønne og blomstrende planter her
på hjørnebordet, men pga varmepumpa over, er det helt nyttesløst...
Ikke kan jeg ha lysestaker heller da lyset blåses ut, eller det blafrer og renner...
Men små lyslykter går bra:))

 

Vel, så er 2. lys tent i alle adventstakene:))
og neste prosjekt er å lage middag........indrefillè med fløtegratinerte
poteter......

Ønsker dere alle en nydelig 2. søndag i advent! 

11 kommentarer:

Hulda sa...

Det ble dekorativt med greina, den passet inn sammen med det andre du har pyntet med. :)

Tovepia sa...

Nydelig med den hvite greina! Skulle hente noen greiner idag selv, men det er jo såå mye snø, så jeg sto over;)
Hvalbiff her;)

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :) Ser ut som du har det bra i adventstida :)Her går jenta mi og venter på å få tenne 2 lys, så blir det gløgg og peppekakekos til barne-tv på alle mann! :)
Ha en fantastisk fin 2.søndag i advent Janne :) klem i fra meg :)

Synnøve sa...

Så flott det ble med grenen. Nå fikk jeg lyst til og ta inn noen greiner jg også:-)
Middagen hørtes kjempegod ut:-)
Klem

Shabbylishious sa...

Herlig dekorert bord. Nydelig stemning. :)

Asbjørg sa...

Mye vakkert her!

Eli's lille rede sa...

Så fin den hvite greina var! Nydelig pyntet! Jeg har tvillingbroren til Rudolf;) Er så glad i ham, atte! Ha en fin kveld videre. Klem fra Eli:)

Arlens boblebad sa...

Så fint, jeg likte så godt bildene på veggen og,er du kunstner og?
KLem Linn

Solstrålå sa...

Nydelig!
Idag har jeg gått kopromiets veg,,,og pyntet med rødt på kjøkken,,,,hi,hi!
Goe klem fra Sol

Fru.Underberget sa...

Takk for koselig hilsen hos meg, det setter jeg alltid pris på:-) For en god ide å male en grein hvit, veldig dekorativt og fint!!

lavendel mio sa...

Så nydelig du har pyntet, greinen ble kjempefin!
Ønsker deg en ny og fin uke, klem Hanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...