tirsdag 6. desember 2011

Overraskelse og ny nisse i hus.........

 

Fikk en kjempehyggelig mail sist fredag fra Plantasjen.......
Siden jeg hadde gebursdag, måtte jeg komme bort å få en bukett med roser:))
For en overrsakelse!
Jeg registrerte meg som medlem i sommer, siden jeg shopper en del der alikevel:))
Men hadde aldri drømt om en gave til min gebursdag - YOUHUUUU!!
røde roser på bordet i stuen:))

 

Jeg var på Plantasjen dagen før jeg fikk mailen.............og da shoppet jeg
det jeg trengte, men i dag oppdaget jeg 1/2 pris på herlige nisser:))
Jeg er ikke så glad i nisser, men synes denne var så skjønn at den måtte bli
med hjem - nå står den utenfor ved inngangspartiet:))
Lyslykta kostet bare 59,- så den ble med i samme jafs:))

 

Jeg hadde en annen litt for stor lyslykt på benken.......så den ble byttet
ut med denne nye:)
Og plutselig kom jeg på at jeg trenger jo ikke ha kubbelys inni....
- så da ble det ei lita "islykt" av et Hapå glass:))
Bunnen i lykta er fyllt med dekorsteiner i glass................nesten som is på bakken:)

 

La litt granbar rundt og litt kongler...... Ville ha klippet av litt mer greiner
av grantreet i hagen, men plutselig åpnet himmelen seg og det haglet
noe helt forferdelig........
Men jeg for gjøre et nytt forsøk i morgen.........
Planen er å lage en krans som kan henge på knaggen
over lyslykta og nissen:)

Da må dere ha en koselig kveld!
- og tusen tusen takk for hyggelige kommentarer!!
 

12 kommentarer:

Christine sa...

Hehe, har kjøpt nisse du o ser eg. Eg o har gått te anskaffelse av nissar, dei 2 mellomste og 4 små, ska ha den store ( ikkgje giganten ), men den normale og den minste.

Torsdag e det jobbing og kundekveld, så det ska bli spennande.

Torunn sa...

Kjempekoselig :o)

Eli's lille rede sa...

Ååå, jeg var akkurat på Plantasjen, men de tilbudene gikk meg hus forbi. Søren også! Jeg har maken nisse i hvitt som jeg kjøpte i fjor;) Så fint det ble! Smart med steinene som ser ut som is i bunnen. Ha en fortsatt fin kveld. Klem fra Eli:)

Linda sa...

Fine ting du viser!
Lurt med "islykten" inni lykten, det var en god ide :-)

Ingrid Louise sa...

Jeg har også kikket på disse nissene...
Liker at de fins i forskjellige farger..
Lykten var kjempefin!!
Fin kveld til deg!!
klm ingrid l

1001ting sa...

Veldig koselig hos deg og særdeles smart med "islykten" inni.

Anne sa...

Gratulerer med vel overstått og SÅ kos å få gave fra Plantasjen !!
Syns det bra å være medlem der ,mange gode tilbud.
Fin lykt og veldig koselig pyntet..smart med islykten inni..det gjorde susen det.
Nå venter sengen!

Siri sa...

Hihi, for en søt nissefar! Du tar så mye fine bilder, Janne! Kjempeflink er du.. Klem fra meg.

Janne sa...

Grattis med dagen som var!
Plantasjen er det en stund siden jeg var på, må kanskje ta meg en tur nå da?? :))

Du er så flink til å pynte og mekke lekre ting, digger å følge med på hva du lager:)

Go klem!

sologbolig sa...

Gratulerer med vel overstått, så hyggelig å få blomsterbukett da. Nissen og lykta var fine. Ha flotte førjulsdager.

Olea sa...

hei :)
det var en koselig gave fra plantasjen!
og gratulerer med dage nsom var!
god helg!
klem :)

Huldra sa...

Gratulerer så mye med dagen på etterskudd. Kjempekos med en sånn overraskelse! :)

Blar meg nedover, og nyter den gode julestemningen hos deg. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...