mandag 19. desember 2011

På førjulsgiveawayen.........

 

........ hos Fru R, var jeg den lykkelige vinner av et nydelig metallhjerte med bjeller:)
Pakken som kom i dag var nydelig pakket inn.......

 

Et herlig englekort! 

 

Og en overraskelse lå også med i pakken....... Et skjønt hvitt garntre 
til å henge:) Det var superflott!!

 

Og her ser dere det flotte metallhjerte.....Er det ikke nydelig?
Dette var virkelig en stor overraskelse at jeg skulle være sååå heldig og vinne..
Tusen tusen takk Mette!
I morra skal jeg dille litt og få hjerte på plass:)

Ta gjerne turen inn på bloggen til Fru R, hun viser stadig flotte
inspirasjonsbilder fra hjemmet og deler gode matoppskrifter i fleng:)

I kveld har jeg iallefall fått nok kaffe, så kjenner trettheten kommer sigende:))
Jeg har i alle år vært "kjerringa mot strømmen" og må ha kaffe for å sove hihi...
gjerne 5 - 6 kopper før sengetid:))

Vel vel, da må dere alle sammen ha en god natt og en nydelig tirsdag!! 
- torsdag "snur" sola:o))) 

3 kommentarer:

fru. Lærum sa...

så flott giveaway!
giveawayen jeg vant hos deg, er kommet frem og jeg er knallfornøyd! ( bruker ikke å vinne noe)

Jeg kan også drikke masse kaffe og samtidig være trøtt ;-)

klem tone

Tino sa...

Så heldig du var, kjempefin gave.
Ønsker deg fine førjulsdager!
Klem T

Turid sa...

Så heldig - å flotte gaver!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...