tirsdag 27. desember 2011

Romjuls sysler:))

 

Heisann dere........
Da var vi tilbake etter nydelig juleferie på gården hos svigers.
Jeg har av en eller annen grunn fått strikkedilla, men bare i det små, ja egentlig
bittesmå:))
Har prøvd meg på sokker til barnebarnet........Og det eneste jeg kan er hælen, så det
som skjer før og etter den må jeg bare prøve meg frem på:o))


 

Det hvite paret strikket jeg i dag, og det ble et hakk bedre enn det i rosa:))
- og i dag var jeg på shopping for å finne pinner som matcher garntykkelsen, så
kansje par nr 3 blir enda bedre:))
Disse er strikket på pinne nr 4,5 og på garnet står det at det trengs nr 7:)
- så jeg må nok gjøre et forsøk til:o)

Og når jeg først var på shopping, ble det en del nye klær til barnebarnet, selv
om jeg kjøpte en god del til henne før jul:))

 

Utrolig mye lekkert til små frøkener:)

 

Jeg var også innom Nille og fikk med meg nye garnnøster i rosa, lilla og hvitt:)
- så jeg får bare øve og øve........kansje blir det noe stort en vakker dag:o)
- som sokker til meg selv f.eks hihi:)

Ønsker dere alle som er innom nydelige romjulsdager! 

9 kommentarer:

Monica sa...

Hei igjen.
Hælen er jo absolutt det mest kompliserte med sokker..., synes du har vært kjempeflink jeg ;)
Klem, Monica

Hulda sa...

Så søte sokker du har strikka. Nydelige klær også.

Hulda sa...

Så søte sokker du har strikka. Nydelige klær også.

Torunn sa...

Kjempefine var de :-) En snill bestemor som strikker og kjøper inn tøy til barnebarnet..koselig :)

Caroline sa...

Så heldig barnebarnet er som får hjemmestrikkede sokker av deg,gode og varme til små føtter:)
Å de kjolene du hadde kjøpt var jo bare nydelige!
Ønsker deg en videre fin romjul:)
Klem Caroline

Anne sa...

Nydelige små sokker..
måtte nesten le litt..alle klager over at de ikke kan strikke hæl, men det fikser jo du i en fart !
Tenker nok det blir både det ene og det andre lekre strikkeplagget i året som kommer.
Og så er det jo SåÅ gøy å både strikke og shoppe til barnebarna!
God romjulsklem fra Anne

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Du er jo kjempeflink å strikke, synes begge parene var fine jeg :) Her hekles det, snart ferdig med en hals. Nå er det osteboller til hevings, så jeg skal komme meg ut en tur med hunden. Har vært storm og uvær så lenge nå, men i dag er det stille :) Kos deg videre i romjula Janne :) stor klem

Huldra sa...

Fine sokker og klær. Synes du har klart det meget bra jeg. :)

Rosehagen sa...

Hei og Gledelig Jul;)
Sokkene dine er jo superfine;)
Jeg er ingen hælstrikker så vi kan bytte på ;D
Koselig blogg du har. Kommer nok tilbake;)
Her er det litt hverdag i dag, mannen på jobb, barna på lesesalen og jeg vasker litt hus før det blir innrykk med gjester i ettermiddag.

Nyt julefreden
Romjulsklem;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...