søndag 18. desember 2011

Så var det gjort.............

 

Siste adventslys er tent............

 

Juletrepynten som har ligget på vent i skåler og boller er nå kommet
opp på juletreet......

 

Det er første gang at jeg er så tidlig med å pynte treet........ mannen
mente nok at det var noe tidlig, men han har jo ikke stemmerett hihi:)) så
nå er det gjort:o))

 

I år er det hvitt, sølv og natur som preger advent og julepynten, med et
lite snev av røde streker:)) som på denne juletrekulen f. eks. :o))
Jeg prøvde med noen få røde julekuler for å få litt farge i treet, men så innstilt
jeg er på hvit jul, måtte jeg fjerne de igjen hihi:))

 

Jeg har også et par sølvfugler med hvite fjær og rødt nebb sittende
på en av greinene:))
Nå mangler det bare å få litt pakker under treet.......som jeg skal få ordnet
i morra.... Det blir bare pyntepakker hihi:)) 

- for vi skal til svigers på julaften, og da blir det å stu alt av pakker i sekker
og inn i bilen......og opp i snøen:))

Og mens vi koser oss med deilig julemiddag, pakker og snø.........må kattene våre
være hjemme alene - og kansje kose seg med å dingle i juletreet på jakt etter
den øverste kulen:))
I år er det 3. år på rad at vi har en kattunge på 5 mnd i disse tider, så det 
minker på juletrekulene:o)

Ønsker alle som er innom en nydelig førjulstid!

9 kommentarer:

Fru R. sa...

Så flott hos deg Janne! Lekkert lekkert. Jeg syns det er kjekt å pynte treet litt tidlig, men i romjulen, da er det vekk, helst før nyttårsaften, hvis vi ikke skal ha gjester.
Kanskje vi kunne treffest en gang jeg er i Kristiansand og besøker
studenten :)
Klem klem

Tovepia sa...

Det ble så lekkert! Jeg får mer og mer sansen for jula i hvitt og sølv, den røde jeg har er mektig.
Kattunge hjemme alene..hmmm...kan nok gå utover julekulene:O)
Kos dæ, klem;)

Arlens boblebad sa...

Så fintdu har pynte treet!
Gleder meg til å pynte, men får ikke lov før lille julaften...
Blir nok mest hvitt og natur her og:)
KLem Linn

Synnøve sa...

Så lekkert juletre:-)
Hvitt og sølv er så fint, synes jeg.
Har hvitt og sølv i stua jeg også. Men har bittelitt rødt i år på stuen.

Klem Synnøve

Ancas sa...

Hei :-)

Tusen takk for koselig innlegg på bloggen min :-)
For et vakkert juletre. Skulle gjerne hatt en helt hvit jul jeg også, men blir nok litt nedstemt der :-D
Må du få en riktig fin jul :-)

Camilla

Olea sa...

Hei :)
Så flott juletre!
Jeg pleier å ha masse forskjellige farger på mitt tre:) men det er jo smak og behag, men treet ditt var nydelig!
Jeg har også en kattunge på ca 5mnd, så jeg er veldig spent på hvordan det skal gå med juletreet i år! er egentlig litt skeptisk til å sette det opp, men må vel bare krysse fingra og håpe på det beste! jeg har tengt på om jeg skal spraye hele treet med get off spray (sånn spray som holder katten vekk) men hvet ikke helt om det vil hjelpe siden treet lukter sterk av gran og om lukten i sprayen da vil bli borte...
men men uansett.
Lykke til med treet og jeg håper det overlever en leken kattunge ;)
klem :)

Solstrålå sa...

Nydelig pyntet tre,vakkert med hvitt!
Har ikke bestemt meg helt for fargene på treet.Tror det blir pastell,,rosa eller lysblått.
år se det blir det jeg har fra før.
Goe klem ,,,kosa deg i innspurten!

cecilbis blogg sa...

Så nydelig alt var!!

Huldra sa...

Treet ble så absolutt vakkert. Håper det fikk stå i fred for pusene.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...