onsdag 14. desember 2011

Superbra tips og litt kjøkken..

 

Heisann:))
Bare en snartur innom her i kveldinga......har noen bittesmå nye prosjekter pågang:))
Men, i ettermiddag/kveld var vi igjen innom til sønnen, og i dag ble det
"ny" hylle til kjøkkenet:)
Jeg hadde to av disse på hobbyrommet....og den ene ble ikke brukt hihi, så da var
den saken grei:)
Denne er vel egentlig garderobehylle, men synes den passet fint her over den ekstra
benkeplassen han har fått:)

 

En vanlig kjøpmannsdisk er satt litt ut fra veggen og mannen har laget til
benkeplate..... mangler litt bilder til veggen, men det skal jeg få printet ut i morgen:))

I dag har jeg vært på en liten shoppingstur til Skeidar og det er her supertipset
kommer inn:) Hvis du blir med i Skeidars kundeklubb som selvfølgelig er gratis, får
du fra i dag og frem til jul halv pris på all julepynt!!!

De to lyshusene som i utgangspunktet var billige........gikk under juleting:)))
pluss den lyslykta i bjørk til høyre:)
Utrolig mye fint i typiske juleting og mye som er fint til helårs pynting og halv pris!!

Klokken på veggen tror jeg var satt ned til 99 kr.........men siste kampanjeavis
kan du ser HER og samtidig ta en sjekk om du vil bli med i kundeklubben:)

Da får jeg finne frem malekosten:))))
Ønsker dere alle en flott kveld! 
Her i Kr.Sand har vi 5 varmegrader og plask regn..........

6 kommentarer:

Mary-Anne sa...

så koselig det er hos deg da :D
mykje flott hos skeidar !

Man tager hva man haver sa...

Tydelig at man må en tur på Skeidar. :)

Adventsklem fra meg

Anki sa...

Hei :)
Nå har jeg koset meg med god lesing nedover. Så mange flotte lykter i forskjellige varianter! Må si han er heldig den sønnen som har slik kreativ interiørkonsulent til å hjelpe!
Klem og fortsatt fin advent :)

Janne i Fagerlia sa...

Takk for tips. Har ikke så mange minuttenes kjøring til Skeidar, så nå er det mulig det blir et besøk. Lurt med den hylla :)

Yvonne sa...

Hei :) Så fint det var med den hylla! De lyktene er jo superfine både i jula og ellers. Har ikke så mye tid til å være på nett for tida jeg heller, men skjønner jeg må prioritere det nå i helga for å få tilbake julestemningen som forsvant litt hos meg ogaå :) Jeg får alltid lyst til å sette i gang med noe etter at jeg har vært inne her hos deg. Ha en knallfin helg. Klem fra Yvonne.

hvitefjer sa...

Heisan.

Så flott dere gjør det for sønnen, tenker han er stoorfornøyd.
Kjempeflinke <3<3

Ha en strålende helg:)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...