lørdag 3. desember 2011

Utfordring : Vis meg din stjerne !

 

Helene med bloggen Alt som er vakkert har ny utfordring, og nå vil hun
se STJERNER:)
Utfordringer er gøy, så det må en jo være med på........
Jeg begynner med å vise frem stjernen i kjøkkenvinduet - den kjøpte jeg på
Skeidar for en del år siden.......

 

På kjøkkenbenken i den gamle kaffekjelen er det kommet en sypress
og et par stjerner til pynt:)

 

Nå har jeg ikke fått frem alt av advent/julepynten, så det dukker
nok opp flere stjerner etterhvert:))

 

I stuen på tv benken "fant" jeg to stjerner:)
En lyslykt av bark - kjøpt på Skeidar i år, og en "sølvstjerne" for t-lys som
er kjøpt for mange år siden.....

 

I vinduet mellom spisestue og yttergang henger en stjerne
for t-lys:)

 

I de store stuevinduene har jeg de "gamle og gode" messingstjernene........
Disse har jeg hatt i 20 år kansje, og i år gikk de under tvil til å
få en omgang med chromsprayen:))
- men nå henger de der, så får jeg se til neste år om det blir litt forandring:o)

Vil du se andre bidrag til utfordringen, eller vise frem dine stjerner
- kan du klikke deg inn til Helene med bloggen

Ha en fin dag! 
 

12 kommentarer:

Helene sa...

Så koselig, Janne, at du ville være med på utfordringen min!!
Veldig flotte bilder du viser - som alltid! Jeg liker veldig godt stilen din...eh..har jeg sagt det før? ;o)

Ja messingstjerner hadde vi helt til ifjor..så fant jeg da en ny i år som jeg bare MÅTTE ha:o)

Ikke noe i veien med utsikten fra stua di, forresten! ;o)

Kose deg videre i helga!
Heleneklem

Man tager hva man haver sa...

Her var det stjerner i fleng, likte veldig godt den første, den var nyydelig. Hos oss har det ikke kommet opp en eneste stjerne ennå, eller forresten en har kommet opp, jeg kjøpte en på stativ på IKEA i går, men den passet ikke inn den ble både for stor og for moderne. Skikkelig bomkjøp altså. Har forresten tjuvlånt et bilde av hjertete ditt til siste blogginnlegget mitt, håper du tilgir meg.

Klem fra Kari

Torunn sa...

Kjempe fint og koselig.

Wood & rose sa...

Flotte stjerner og flotte bilder:DDD Jeg fått hengt opp to stjerner, som kommer fra Kremmerhuset, og er ganske fine. Men, de er litt vanskelige å ta bilder av pga biler som står utenfor vinduene, samt at mannfolka mine ikke har fått ryddet ute i hagen. Ikke noe morsomt å ta bilder med nabo-hus, biler og bildekk:DDDD Håper du får en flott helg! klemz Grethe

Hakrilas sa...

Kjempekoselige bilder, og jeg får skikkelig adventsfølelse når jeg ser på bildene dine!:)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Ny følger titter innom din herlige blogg :) Var innom et innlegg (23.nov) der du viser adventstallene med reinsdyr... Fy søren så fin de var.. Er litt hekta på reinsdyr for tiden, så tror det må bli en tur på Skeidar for å se om de har flere igjenn :) Ser du har samme lysfat som meg til advenlysene dine :) Kid har mye fin de også :)
Gleder meg til å titte innom her igjen !!
Nydelige stjerne du viser her, og lykke til i utfordringen :))

Fin lørdag til deg, klem Heidi

sigrid sa...

Wow så mange flotte stjerner!!

Fru.Underberget sa...

Nydelige stjerner!

4U2 sa...

Det var många och fina stjärnor du visar!

Mormor sa...

Der var det "stjerne-lyst".
Mange flotte stjerner.
Ha en fin kveld :-)

Ingrid Andrea sa...

Her var mange vakre funklende stjerner å se, lekkert:)
Ha en fin andresøndagiadvent! klem

Med kjæleik til livet sa...

så koselig bilder

monikaklemma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...