torsdag 8. desember 2011

Vinterkledde lyslykter........

 

I ettermiddag heklet jeg 8 bestemorsruter i forskjellige størrelser til 2 syltetøyglass
1 Hapå glass og 1 middagsglass til baby:))
Glassene fikk først en omgang med eggehvite og sukker " inn`a bords":)) 

 

.......... så nå ble det en " adventstake" til:)
Jeg har vel egentlig nok adventstaker........så denne tenkte jeg å gi til en
av sønnene som hadde lyst på litt adventspynt:))
Med tykt garn og tykk heklenål, går det som et skudd å hekle disse...
På nr.2 er det bare heklet 2 omganger x 2:)
I kveld er det tett på 6 varmegrader og plask regn, men kulda i bakken slår opp
så det er farlig glatt ute...
Så det er godt en kan sitte inne å kose seg:)

Ønsker dere alle en fin kveld!

7 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Så stemningsfullt dette ble :)

Fru R. sa...

Du er så flink! Skulle ønske jeg hadde 1/4 av din kreativitet.
Det ble skikkelig koselige lykter.
Godklemmen til deg:)

Linda sa...

Kjempefine!
Her også er det is og glatt på fortauene, snøen er nesten regnet vekk.
Ha en trivelig helg :-)
Juleklem fra meg

Shabbylishious sa...

De er kjempelekre. Ikke saett maken før.Stilig!
God helg!

Tovepia sa...

Nyyyydelig!!! Kos deg!! Klemmings;)

Siri sa...

Superflott, Janne! Du gjør alt så lekkert. Henter utrolig mye inspirasjon hos deg! God jul! Klem Siri

Tino sa...

Så søte og stemmningsfulle disse ble!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...