mandag 16. januar 2012

2 halser til............

 

.....Vår lille prinsesse:)
Dette var utrolig morsomt og gikk utrolig fort, så før søndagskvelden var
omme, ble det to halser til:o)

 

Denne type hals passer meg utmerket - enklere tror jeg ikke det kan gjøres:)
Som du ser så strikket jeg rett opp til arbeidet - som det så fint heter målte ca 40 cm..
- så var det bare å brette/vri det til og sy igjen:)
La opp 15 masker denne gang - og beholdt de alle:o))

 

Nå gjenstår det bare om barnebarnet vil godta disse da..........Hun er 2 1/2 år, så
begynner å få sine egne meninger om mye:o)

Ellers har jeg hatt problemer i kveld med å kommentere hos andre bloggere -
har prøvd å prøvd, men måtte gi opp......
Kl er nå snart 2 på natta, så nå skal jeg bare sove litt, så får jeg prøve igjen.......
Ny uke - nye muligheter:o)

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere gir!
Smilet mitt går nesten helt rundt av og til:))

Ønsker dere alle en flott uke!
 

5 kommentarer:

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Janne :)
Så flink du er, kjempesøte de halsene du strikker, kan ikke tro noe annet enn at prinsessen blir fornøyd med de :))
Ble kjempetøff den gulvmatten under her med, smart å bruke gamle trekk til dette :))

Ønsker deg en fin ny uke
Klem Mette :))

Romantikk-takk. sa...

Halsene ble bare kjempesøte,så yndig med de små blomstene på. :) Disse faller nok i smak hos den lille frøkna.
Ha en flott uke.
Klem M

Caroline sa...

Kjempesøte halser til prinsessa:)
Jeg slet igår og sliter fremdeles med å kommentere hos noen blogger,kjedelig...
Ha en fiiiin ny uke!
Klem Caroline

Almas Hus sa...

Fine halser!
Og så masse fint du lager!! Knalltøff den hekla matta, det må jeg få prøvd ut.
Ha en fin kveld!

Bente`s Hobbyrom sa...

Tenker prinsessa blir veldig glad for disse ja :O) Herlig å se at du blir så ivrig med å strikke , det liker jeg vettu . Klem fra Bente :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...