mandag 30. januar 2012

Bjørketreet har inntatt datarommet : ))

 

Skal bare se - Må bare prøve først.........før du sier bom NEI, sa jeg til sønnen:))
Forklarte litt fort at dette er ikke noe dill - det er et slags
møbel dette skjønner du:))
- må kansje nevne at sønnen er 22 og har jo litt stemmerett:o))

Vel, nå er det iallefall skrudd fast:))
Og jeg synes det ble sååååååå stilig.. Det har til og med knagger i toppen:)

 

Og på en av knaggene har " Poker Stars " lua fått plass........
- passer jo fint på et datarom:o)) 

Ellers har dagen gått med til sofaen.........klippe, klippe , klippe...... og nå
skal sofa nr 2 til pers:)
Ønsker dere alle en fin mandagskveld !!

9 kommentarer:

my dream sa...

Hei.. :) så stilig med det treet inne, tenkte jeg skulle prøve meg på det samme på loftet... må bare få fiksa loftet først :)
*inspirert*

Ny i blogglandia jeg, starta blogg for 1 mnd siden... kjepe gøy verden dette!! :) Får så mye inspirasjon :)

Janne sa...

hehehe, måtte le av at "nå er den iallefall skrudd fast" :))

Synes det ble kjempekult!

Klem!

Linda sa...

Her går det unna!
Kjempestilig!

Linda sa...

Måtte vise treet til gubben, og han ble fyr og flamme! Kanskje det blir et tre her hos meg også enten hjemme eller på hytten :))

Bente`s Hobbyrom sa...

Utrolig kreativ den dama , sier jeg bare :O) Sånn stamme vil jeg ha på hobbyrommet mitt eller i gangen , veldig smart. Og guttungen ser sikkert at det ble kult med den lua hengende der , klem fra Bente :O)

Bente sa...

Det ble jo kjempestilig.

Ha en fin kveld

Klem Bente

Eli's lille rede sa...

Kjempetøft! Det passet jo så fint inn!

Klem fra Eli:)

Anne sa...

Helt supert Janne !!
Knalltøft!
klem Anne

fru. Lærum sa...

så tøft...må vel passe fint inn hos en 22 åring ...tre kan jo være maskulint ;-)
Synes jeg skimtet sofaen med nytt trekk...tror nok du fikk det til!

klem tone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...