tirsdag 24. januar 2012

Designer veske:))

 

Jepp, ekte Janne design:))
og av denne finnes det kun et eksemplar:))

Planen var å strikke eller hekle et eller annet av dongeribukse - strimler...... Først
tenkte jeg å strikke en puff - men så tenkte jeg " hva skal jeg med den"......så
tenkte jeg på en pyntepute.....men så har det seg slik at jeg ikke liker blått i interiøret..

 

Så da ble det rett og slett ei veske som matcher dongeribuksene, og som stort
sett blir hengene i skapet når den ikke er i bruk:o)

Det gikk med ca 3 dongeribukser, og håndtaket er heklet av litt hamptau.......
Heklet luftmasker til jeg mente det var langt nok, og staver tilbake.

På vesken la jeg opp 25 masker på pinne nr. 6 og strikket til " krampa" tok meg:)
Da felte jeg av - som var et slit:)) og det var da jeg fikk idèen om at dette skulle bli en veske:o)

Jeg la opp på nytt og strikket en lapp til, men da litt lengere og så felte jeg etterhvert
inn fra hver side til en spiss...
Er jeg ikke flink ??
Er så fornøyd med meg selv nå, at neste veske er i tankegangen:o))

 

Vesken ble på størrelse med en I`pad - måtte jo sjekke:o)) 
For den blir stort sett alltid med på turene inn til Radiumhospitalet......

 

Men min lille nusselige minilaptop fikk også plass oppi her.o))
- sånn i tilfelle.....den har lyst til å være med på tur.o))

 
  Jeg funderte litt i kveld om jeg skulle sy på litt lommer, glidelås, knapper m.m.
men fant ut at det ble for dillete:o)
Men jeg har igjen å sy på en lukkemekanisme av noe så flott som borrelås hihi:)
Blir iallefall skjult da:)

Men det får bli i morra........Nå er det snart tid for både mat og hjem og en
sinnasnekker på tv:o))

HA EN FIN KVELD DERE OGSÅ!

14 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Wooooow, for en stilig veske...
...du er superflink:))

Ønsker deg en finfin tirsdagskveld:)
Klem Marianne

Bente`s Hobbyrom sa...

Knallfin og kan tenke meg at du sleit med den heklinga ja :O) Skjønner godt at det "bare" blei ei veske... Men til gjengjeld ble den veska utrolig tøff, klem fra Bente :O)

Eli's lille rede sa...

Tøff veske! Flink du;)

Klem fra Eli:)

Tovepia sa...

Råtøff!...men skjønner det ikke var arbeid for silkehender;O)
Nyt kvelden, klem fra meg;)

mormormonashjørne sa...

Den ble kjempefin. Du har så mange fine bilder på bloggen din. Blir virkelig inspirert.


Ha en fin kveld

Arlens boblebad sa...

Jeg såg akuratt soverommet ditt på tv!!Gøy
Vesken var stilig!
Klem

LadyLaLaura sa...

Så stilig!!!!
Jeg utnevner deg til den flinkeste jeg vet om!!! :o)
så gøy at det er ingen andre enn du som har denne veska :) lov meg det at du bruker den når du drar til Oslo igjen. Sprad rundt i Oslo`s gater med designer-veska di :)
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, det er bare å bøye seg i støvet for deg :)
Ha en super kveld videre! klem

Anne sa...

Du er bare helt utrolig Janne !!!!
Flotteste designerveske som du kan være megastolt av !
Helt enig,ikke noe mer dill dall på ..den er super som den er .
sleng den over skulderen og ta deg en tur med hevet hode i hovedstaden..
god klem Anne

Bente sa...

Vesken ble kjempefin. Du får til det meste.

Ha en fin onsdag

Klem Bente

Chilli og sjokolade sa...

Hei og hopp!! Her kryr det av lekre ting og supre ideér som før. Jeg er tilbake igjen i blogglandia med blanke ark og henger meg på lasset videre. Hilsen Eileen

Monica sa...

Hei på deg.
Å, så flink og kreativ du er!!!
Knalltøff veske!
Ønsker deg en riktig fin fin onsdag.
Klem, Monica

Ingvild sa...

Den blei bare knallfin, Janne!

Janne sa...

Nice!! :))
Så flink du er!

Hadde vært røft med en stooor treknapp!

Goklem!

Fru Gullhår sa...

den var stilig :) Du er bare kjempeflink :)

Hilde

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...