fredag 6. januar 2012

( Dukke) vognteppe og nytt prosjekt........

 

Vel, så ble mitt lille hekleprosjekt et vognteppe........
- nå mangler bare dukkevognen:o)
Det måler 45 x 60 cm......

Det nye prosjektet blir nok ferdig i løpet av helga.......men en liten 
titt på hva jeg har funnet frem så langt, kan dere få se:)

 

Ei sponplate er saget til og fått ei omgang med zinksprayen........
3 hermetikkbokser er funnet frem og den ene fikk nå i kveld et par
hekleruter rundt seg:)
Mannen sagde tavlen i to og nye "rammer" skal på:o)

 

" veien blir nok til" mens jeg holder på, men sånn ca vet jeg hvordan
det skal bli når jeg blir ferdig:)))

 

Nå skal det bli system i noe av rotet mitt hihi:)
Det som kan ta litt tid med dette prosjektet er å finne frem riktig størrelse
på skruer, knapper og metallbor:o))

ØNSKER DERE ALLE EN NYDELIG HELG !!

10 kommentarer:

Jatte sa...

Så fint lite teppe :)

Ha en fin helg,
Klem Jatte!

Synnøve sa...

Kjempefint teppe:-)
Blir spennende og se hva du skal til med:-)

Klem

sigrid sa...

Smart!
Du er kreativ!

- god helg -

Arlens boblebad sa...

Teppe var helt nydelig!
Og gøy å se dine andre små prosjekter...
Klem Linn

Ingvild sa...

Kjempeherlig teppe!:)

Anne sa...

Helt skjønt teppe !
Prosjektet ser jo virkelig spennende ut..lykke til med resten.
God helg !
klem Anne

Torunn sa...

Så søtt vognteppe :) Tenker det er noen som blir glad for det. Ha en fin helg.

Romantikk-takk. sa...

Så søtt lite teppe. :)
God helg til deg.
Klem M

Edny sine puslerier sa...

Du har så fin ein blogg, og så mange fine idear! Er imponert;) Har lagt deg til blogglista mi. Håper det er greitt;)

Olea sa...

spennende, gleder meg til å se resultatet!
god helg til deg også!
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...