onsdag 18. januar 2012

Farmor`s gulljente:))

 

Vognteppe som jeg heklet for en stund siden har nå fått sin vogn:))
Ble jo så fornøyd med dette pleddet at jeg måtte finne en dukkevogn som matchet..:o)

 

- ingen tvil her.........:o)

 

På den ene halsen jeg strikket har jeg klart å hekle en pyntekant rundt......
- ble jo nusselig:)
Så "ramlet" jeg over et salg i dag på Cubus.......5 plagg for 100 kr, så nå skal
farmors gulljente bli glad:)

 

Mandag var jeg innom Stoff og Stil.......ble bare noen små stoffbiter til ei
vimpelrekke som jeg vil prøve meg på.. Det blomstrete stoffet er en rest fra den

Ellers har jeg et "stort" prosjekt i dag..........og til det må jeg bruke 5
store kattematbokser og 1 liten:))
- er så spent på om idèen min funker............ 

Jeg har fremdeles problemer med å legge igjen kommentar hos mange av dere.
Har prøvd og prøvd siden søndag - håper det ordner seg, for dette er virkelig kjedelig.
og jeg føler meg litt " høy på pæra" når jeg ikke får takket for de
hyggelige kommentarene dere legger igjen...

Vel, da får jeg vaske og montere noen kattematbokser:o))
Ønsker dere alle en fin fin onsdag!

14 kommentarer:

Hulda sa...

Dette er ei heldig jente! Virkelig et nydelig teppe du hekla. Passet godt til vogna. Kjedelig at du sliter med å legge igjen kommentarer.

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen!:) Nyyydelig teppe!


Hmm. Veldig spent på dette kattematboksprosjektet ditt;)) Fortsatt fiiin onsdag!


KLEM KLEM
ANETTE

LadyLaLaura sa...

Tenker gulljenta blir glad, så mye fint hun får :) Jeg er også spent på dette kattematboks-prosjektet ditt. Ikke mange rundt omkring som sier at de skal montere kattematbokser hihi :) Blir spennende å se hva det blir. Her går det i elendig form, jobb, foto, gåturer og litt kos innimellom ;) ha en kjempefin onsdag du også :) stor klem

Synnøve sa...

Gulljenta di er vel bra heldig som har deg som farmor:-))
Gjett om jeg skal herme etter deg,og få tak i navnelapper ala det du har til barnebarnet mitt,når det blir født:-)))
Kjempefin vogn og vognteppe:-))

Klem

Heims lille verdenshjørne sa...

Kjempeflott blogg du har! Så mange spennende prosjekter og flott inspirasjon. Gleder meg til å følge med videre hos deg:D

Nydelig teppe med kjempefine farger, kan tenke meg det er ei lita ei som blir fornøyd med alt dette:)

Ha en fiiin kveld:D

Arlens boblebad sa...

Å så heldig denne jenten er!
Vet hvordan det er å ikke få kommentere hos andre,
slik hadde jeg det i mange mnd,
før jeg spurte etter hjelp her inne,
og fikk hjelp av deg mener jeg,
nemlig å bruke firefox nettleser,
og det øste alle problemer.
Men regner med det ikke er samme problem hos deg da.
Klem Linn

Bente sa...

Så nydelig vogn og teppe. Heldig lita frøken, dette.

Klem Bente

Man tager hva man haver sa...

En heldig liten prinsesse som har deg som farmor. :) Vognteppet er kjempefint, og så morsomt med de merkelappene. Jeg har forstått at mange har problemer med å kommentere, men trodde ikke det gjaldt på min blogg. Jeg har ikke hatt problemer selv med å legge inn kommentarer.

Ha en flott onsdagskveld.

Klem fra Kari

Bente`s Hobbyrom sa...

Jommen er du standhaftig hehe :O) Så bra du klarte det til slutt. Jeg bruker nå Google Chrome og passer på at jeg ikke har huket av den "pålogget hele tiden " knappen . Det hjalp serru , og F5 hjelper innimellom det også :O) Så herlig med en liten prinsesse du kan skjemme bort . Regner med at det ikke skjer så ofte hihi. Gleder meg til katteboksprosjektet ditt er ferdig . Klem fra Bente :O)

Tovepia sa...

Så mange flotte halser du har strikket!!!..og heldige lille gulljente!
Kos deg videre denne uka, klem fra meg;)

Janne i Fagerlia sa...

Vognteppet passet perfekt til den rosa kjøredoningen :)

Edny sine puslerier sa...

Så koselig med slike lapper;) Er spent på boks-prosjektet. Jeg sliter også med å få kommentere med noen (alt bare forsvinner), men med andre går det bra. Lurer på om det kan ha noe med bokstavkoden for å få publisere kommentar å gjøre. Jeg har huket det bort på min blogg..

Olea sa...

hei :)
nydelig teppe! den jenta er heldig som har deg til farmor :)
hører det er flere som har problemer med å legge inn komentar, har hørt at det skal hjelpe og trykke f5 (opptater) når en er inne på siden en skal komentere på.(bare et lite tips)
klem fra Olea :)

Olea sa...

hei igjen, jeg opplever også å ikke få komentert noen ganger, da hjelper det å logge ut og inn på min egen blogg. ble litt feil på forige komentar for det var jo du som sa det til meg;)
(jeg er et lite surrehue noen ganger)
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...