mandag 9. januar 2012

Hobbyrommet mitt.........igjen:)

 

Har de siste dagene prøvd å få litt system på hobbyrommet mitt, men det
tar sin tid:)) 
Tilfeldig oppdaget jeg at i dag er det 1 år siden sist jeg ryddet hihi, har altså brukt
et helt år på rote det skikkelig til:o)))

Og det har seg slik at jeg sjelden er på hobbyrommet, men drar ting å tang
med opp på kjøkkenet eller ved spisebordet i stua:))
og når det skal ned igjen, blir det å slenge det inn og lukke døra fort igjen hihi:)
Men kansje mitt nyttårsforsett kan være å ta i bruk dette rommet......

 

Et par Hapå glass er kommet opp på veggen ved symaskinen til diverse
trådsneller... kansje mer for pynt enn nytte:) for siden jeg ikke behersker det
å sy, blir det sjeldent at jeg trenger å bytte tråd/farge:)
- men en skal aldri si aldri.......
En brevordner er også kommet opp på veggen med Stoff og stil katalogen....
tenk om jeg ble inspirert!

 

"malehjørnet" mitt er på midten av rommet.......
Her kan jeg sitte godt i gyngestolen å fundere over neste strek - på maleriet:)
Pallebordet er kjempegreit å ha her, og på hyllene under oppbevarer jeg
div maleting (visakort, sparkel mm.)

 

Til sybordet har jeg brukt en høy bokreol som er delt i to til bein på den
ene siden. Den andre siden hviler på ei list skrudd fast i veggen..

 

Denne arbeidsbenken har også fått en reol som er delt i to til bein...
I midten har jeg nå 2 kurver med stoffrester - eller stoff som kansje kan bli til noe
ja, for det har ikke blitt rester enda hihi:)
Har også en kurv med de stygge hermetikkboksene under her
som må males om de skal brukes:)
De "fine" boksene pryder hyllen øverst på veggen:o))

I reolen til høyre har jeg nå sortert servietter til den store gullmedalje:)
og laget meg en fin oversikt på hva jeg har.....
Har en hvit krakk til som skal stå her på høyre siden....

 

Å få skikk på denne veggen er det som gjenstår..........
Tror nok skapene og benken skal få stå i fred, men hva de skal fylles med
er under arbeid:))

 

Kuskinnet fikk jeg for 31 kr på Netthandelen.no:)) Hadde aldri trodd
at det skulle være så stort - enkelte ting kjøper jeg litt for fort hihi:) men synes jo
det passet helt perfekt her......det er bare det at jeg har et til som jeg ikke vet
hvor jeg skal ha:o)
Eller kansje jeg kan klippe det i to (?) hmm, det vil jeg prøve, så kan jeg ha en del
på det lille "bøttekottet" du ser åpningen til:)
og del to kan kansje bli til to trekk på de hvite krakkene......du verden
det kom jeg plutselig på nå.

vel vel.. HER er link til hvordan det så ut for akkurat et år siden:))

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT KVELD !!
og tusen tusen takk for hyggelige kommentarer på innlegget under! 

4 kommentarer:

Ingrid Andrea sa...

Har bare et ord: kjempefint!!! :o)

Recipe for Joy sa...

Oi for et lekker hobbyrom! Du er jammen heldig. :D Her er det jo bare å sette seg ned å kose seg. :)

Kjempefint å stikke innom deg. Trivdes her og bladde meg langt nedover. :)

Klem Marlene

Monica sa...

FOR et rom!!! :-o ♥

lineslilleplass sa...

Ååååååå den som kunne hatt ett sånt rom, ønsker meg ett sånt te jul eg. Megaflott :-)
Ha en fortsatt fin uke!!
Klem i fra Line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...