fredag 27. januar 2012

Jeg maler og jeg maler.............

 

.......... og det blir sååååååååå fint og flott hihi:)
Men jeg er ikke ferdig, så før og etter bilder kommer senere.......

Det er altså datarommet til sønnen som skal til pers denne gang... og i gårkveld
ble det viktigste hjørnet klar til bruk:)
3 dataskjermer er montert opp med diodelys (tror jeg det heter) bak.
En kan skifte farge på lysene fra vanlig hvitt til " fiolillahestegrønt" alt etter humør:)
Lysene var en idè fra sønnen:o))

Jeg har igjen å male gulvet i gangsonen..........så det må jeg ta i morra
- når han sover:))
Nå er det jo fredag og datatid for de håpefulle.......

 

På veggen har jeg hengt opp 3 klokker på rad nedover, og limt på bokstaver
av byene klokkeslettet hører hjemme i:)
MEN; det blir trippel tikking:o)) noe han bemerket.........men jeg sa bare
at " du sitter jo med øretelefoner på hele tiden, så det hører du ikke" :o))
( ikke noe kjære mor her:) )

Bokstav og to løpere av lavfloss ble kjøpt i dag på Skeidar... 
Flosseteppene er 80 x 150 cm og kostet bare 99 kr:)))

Var også innom Jysk og kjøpte 5 meter grått stoff og 10 meter sort stoff
 - å jeg som ikke kan sy hihihi:)
Men jeg skal iallefall prøve, og hvis det blir totalt misslykket så får jeg
finne på noe annet....

 

Dette er utsikten fra datarommet til sønnen, og bilde er tatt i går............
I natt begynte det å snø å snø og det fortsatte i dag, så rundtom på veiene er
det fullstendig kaos.....
Men all shopping for helga er unnagjort, så jeg skal bare kose meg inne
med maling og maling og litt sying (som ikke blir noe kos) men jeg
slipper å ut:o))

GOD HELG TIL DERE SOM ER INNOM HER !!
 

6 kommentarer:

Linda sa...

Dette kommer til å bli bra!
Og så gøy med de klokkene ;)
Her holder heldigvis snøen seg unna så langt, håper det varer :)
Ha en fin helg! Og lykke til med syingen, går nok bra!
Klem ;)

Hulda sa...

Stilig det blir på rommet hans. Likte veldig godt det stoffet du hadde kjøpt hos Jysk. Kunne tenkt meg en rull jeg også.

Man tager hva man haver sa...

Dette så ut som et spennende prosjekt, lurer på hva du skal sy av alt stoffet. Er sikker på du får det til. Så ut som en flott farge på veggen, iallefall sett med solbriller på hehe.

Ha en knallfin helg.

Klem

My home is my Castle - by Kari sa...

Dette kommer til å bli kjempestilig :) Tenker det er en som blir fornøyd ja ;)
For et billig teppe da !!! Gøy å komme over..

Ha en fin helg i snøværet.
Klem,Kari

Janne i Fagerlia sa...

Her mangler det ikke på arbeidslyst, og fint blir det også :)

God helg!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så spennende da :) Det med klokkene var jo genialt å så fint det ble med litt bling bak glasset :))
Er virkelig spent på hva du skal sy !!
Jeg venter i spenning :))

Ser her på siden din at Bjarte pusen din er født på min bursdag :))

Klem Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...