torsdag 19. januar 2012

Kattematbokser = taklampe:)

 

Vel, så ble jeg ferdig med kattematboks prosjektet mitt:))
- og idèen funket den:)


Mannen hadde en bedre idè med monteringen.........
Jeg ville ha boret hull og skrudd de sammen med skrue og mutter, men han hadde
visst et spesialverktøy som heter popnagletang:o)) så han tok seg av den biten..

Ledning med pæreholder kjøpte jeg før jul......det er en slik som en bruker til
enkelte adventstjerner..
Jeg boret hull i den midterste boksen akkurat stort nok til at jeg fikk
ledningen med støpselet gjenom..
Pæreholderen er rund og litt større, og ble igjen på innsiden:o)
Nå er altså 6 kattematbokser blitt til ei arbeidslampe på hobbyrommet mitt:)
Vanskelig å se på bilde over med så mye rot i bakgrunnen, men jeg ble
superfornøyd med resultatet..

 

Her har jeg slått av alle andre lamper og spother - og det lyser kjempebra:)

 

Deilig å få en lampe rett over hue når jeg skal sitte å gjøre noe "fornuftig"
Takspothene kan jeg vri i alle retninger........men når jeg sitter på høyre side ved benken
blir det alltid en stor skygge av meg selv:)

Vel vel......nå som jeg har fått lys, skal jeg ned å kreativitere litt:o))
- med saks og limpistol........bl.a.:)

Ha en fin fin kveld dere!
 

10 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Haha du altså, helt fantastisk hva du kan kreere ut av ingenting. Slitan med ny lampe. :)

KLem fra Kari

Tovepia sa...

Du er bare råherlig:O)..og lampa ble tøff!!

Arlens boblebad sa...

Herlig!
blir så inspirert, men klarer ikke holde tempoet ditt...
Klem

Recipe for Joy sa...

Åååh. SÅ stilig!! Tror jeg må stjele denne idéen! :D

Klem

Edny sine puslerier sa...

Herlighet! Hadde jeg ikke gjettet! Så stilig;) Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min;)

Solstrålå sa...

Gjenbruk på det tøffeste!!!
Ha en fin kveld!!
Goe klem fra Sol

Bente`s Hobbyrom sa...

Den var knalltøff:O) Får så mye inspirasjon herfra , at nå går det snart trill rundt hahahaha . Bare å fortsette så jeg kan sitte her å nyte aktivitetene dine og håpe at jeg får laget ihvertfall en brøkdel av det.Klem fra Bente :O)

LadyLaLaura sa...

Hahaha ja hvem skulle tro det? Ei lampe, og så kul den ble! Du er bare genial Janne! Ja må skryte av mannen din også :) dere er kjempeflinke begge to! Jeg er så imponert over dere at du aner ikke! En fryd å følge bloggen din :) Ha en superduper kveld videre! stor klem

Ingrid Louise sa...

Fantastisk!!
Kreativiteten lenge leve!! :-)
klm ingrid l

Harriet sa...

Hei!
Så mange gode ideer du har med hermetikkbokser. Genialt både å strikke trekk til dem og lage lampe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...