fredag 20. januar 2012

Kuskinn under, over og på.....og nytt prosjekt:)

 

For en stund siden kjøpte jeg to kuskinn på Netthandelen.no.
Prisen/budet begynner med 1 kr, så alltid spennende å se hva jeg ender opp med:))
Disse fikk jeg for 31 kr og planen var å ha de på gulvet på hobbyrommet...
Men de var litt store, så derfor klipte jeg opp det ene og to av bitene stiftet
jeg fast på krakkene.......

 

Og for å få en komplett helhet:)) måtte jeg ha litt kuskinn
rundt to hermetikkbokser:o) på benken over...

Mitt nye prosjekt er jeg veldig spent på.........

 

Har samlet stoffene jeg vil bruke og klippet til en mal:o))
Så gjenstår det å få klippet opp stoffene i samme størrelse da......hihi:)
Jeg har jo lite peiling på dette.....men lysten er på plass:)

Vel, dette blir fredags prosjektet mitt:o))
og til kvelden skal dere nok få høre resultatet:)

HA EN FIN FIN DAG DERE !!

3 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

KUUUUUULT !!!!
Du mangler ikke ideèr :)))
Knalltøft ble det i hvertfall !!

Klem Heidi

Herman Grans ♥ sa...

Oi! 31 kroner!! :)
Bra kjøp :)
God helg!
Hilsen Grete

Anette sa...

Veldig kreativt :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...