lørdag 21. januar 2012

Nå blir det system i strikkepinnene:))

 

Jeg rydder og sorterer for tiden..........og strikkpinner dukker opp her og der:)
Nå er ikke jeg akkurat en strikkedame, men de gangene jeg får lyst til å prøve, finner
jeg ikke riktige pinner eller riktig antall, og ender opp med å kjøpe enda fler:o)

I dag kom jeg på idèen om å bruke en kattematboks til oppbevaring av pinnene....
Her viser jeg de aller aller beste:) bambuspinner nr. 6 som jeg kjøpte i
den aller aller beste interiørbutikken i Vågsbygd - Lille interiør og barneklær:)))

 

Rundt boksen har jeg strikket med disse pinnene og la opp 9 masker
på hver og strikket første omgang rett og andre en rett og en vrang - så gjentok jeg dette
til jeg var på toppen og heklet til slutt en fastmaske kant rundt:))

Silkebåndet rundt pinnene er sånn som henger på de fleste topper en kjøper, men det
båndet klipper jeg av så fort jeg er hjemme:o))

 

Med denne strikkemåten ble jeg i tvil for en side som var finest:)) så nå skal
jeg strikke en til og bruke vrangsiden til  den andre boksen........har jo en del heklenåler
som trenger et nytt hjem:o))


 Har forresten en del kattematbokser også:))) så kansje det blir fornyelse av
fler i løpet av helga:))
På bilde over her er minstemann Axel som ble 6 mnd i går
- og som elsker boksemat:o))

Ha en fin fin lørdag dere!

5 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så kult. Jeg har lenge gått og tenkt jeg skulle hatt noen bokser til et prosjekt men spiser jo ikke boksmat. Men jeg har jo to katter som får boksmat. Hellemandus. Går det an å være så fjern. Nå får jeg begynne å samle:))
God helg.
:)

sigrid sa...

Smart :-)

God helg!!

Heims lille verdenshjørne sa...

Det var jo veldig lurt og veldig fint:D

Shabbylishious sa...

Kjempe stilig. Eia den som var flink til å strikke men den gang ei :)) God helg!

hill`s interiørblogg sa...

Kjenner til det med strikkepinnene ja... Så den der ideen var ikke dum..
Du er så kreativ... og for et arbeidsjern du er... har sett de andre innleggene dine også... jeg sier bare " du verden" så dyktig du er...
Ha en fin kveld.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...