mandag 23. januar 2012

Ny uke - nye prosjekter......

 

Ja, så er jeg igang med nye prosjekter................og det kan ta litt tid, for jeg
har ikke helt bestemt hva det skal bli hihi:))

 

Men,  nå har jeg ribbet 3 jeansbukser for det jeg kan få brukt for:))
- og klippet resten opp i strimler.........

 

Og nå gjenstår det å sy alle strimlene sammen..........og underveis får
jeg tenke litt på om jeg skal ta i bruk heklenåla eller strikkepinner:o))
- har jo delvis en plan i hue, men jeg får tenke litt til........

 

Gårsdagens prosjekter var å strikke trekk til 2 kattematbokser og lime på
navnet til innehaveren (barnebarnet) som hun kan oppbevare alle fargeblyantene
sine i:)
Bokstavene kjøpte jeg på Nille:) men de hadde nok kommet bedre
frem med ensfarget underlag....

Jeg fikk også sydd på navnelappene " Farmor`s Gulljente " på klærne jeg
kjøpte her om dagen til henne :o)

Nå tenker jeg at det er blitt godt og varmt nede i kjelleren på
hobbyrommet, så jeg får ta turen ned dit å begynne å sy å sy å sy.........:o))

Ha en fin fin mandag!!
 

9 kommentarer:

Arlens boblebad sa...

For en energi!
*Elsker å følge med på dine påfunn,
jeg holder no fremdeles på med det ene teppe jeg strikker i stoffremser etter jeg såg du hadde heklet.
Venter i spenning på hva dette kan bli!!!
Klem

Man tager hva man haver sa...

Nå er jeg skikkelig spent på hva dette skal bli til. :)

Ha en flott mandagskveld.

Klem

Bente sa...

Så spennende å se hva det blir.

Ha en fin kveld

Klem Bente

Tovepia sa...

Dette ser jo direkte spennende ut, gleder meg virkelig til å se!!
Du har laget noe flotte kattemat-trekk!
Nyt kvelden og kos dæ, klem fra mæ;)

Janne i Fagerlia sa...

Blir spennende å se hva du får ut av dongeryremsene du har klippet opp. Sikkert noe smart, slik som alt det andre du lager.

Bodil sa...

Hm, no er eg spent på kva du har tenkt å laga...Kreativt trur eg i alle fall at det blir :) Lukke til.

hill`s interiørblogg sa...

Så spennende.... ;O) her er det bare å følge med..hihi å se hva du finner på for noe spennende...
Ha en fin kveld..
Klem fra Hill-Iren

Edny sine puslerier sa...

Nå er jeg veldig spent på resultatet/resultatene;) Jeg går også med dongerigjenbruk i tankene, og mangler bare litt overskudd til å sette igang. Kanskje inspirasjonen fra deg er puffet jeg trenger;)

Linda sa...

Du har så mange gøye påfunn! Er spent på hva dette vil bli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...