lørdag 7. januar 2012

Oppbevaring til ting å tang........

 

Plutselig ble den lille oppbevaringsveggen min ferdig:)
I gårkveld hadde jeg funnet frem noe som jeg ville bruke, og idag dukket det
opp flere ting.....

 

Ei sponplate på ca 60 x 60 cm fikk en omgang med zinksprayen.....
3 store kattematbokser, 3 maisbokser og et middagsglass for baby ble skrudd på.
- så var det bare å få den på plass.........

 

Glass og bokser er fyllt opp med alt det nødvendige for noen kreative minutter:))
" klipp og lim" boksen har fått 2 små bestemorsruter rundt seg.....

 

For å få hengt opp et glass på veggen tar du bare litt ståltråd og tvinner
rundt og lager en løkke til skruen:))

 

I metallboksene borte jeg hull før jeg skrudde de opp.......

 

Ei lita tavle som jeg hadde liggende ble delt i to, så heklet jeg en kant som ble
limt fast og over skruene limte jeg fast knapper:))

 

Jeg ble veldig fornøyd:))
- og derfor fikk jeg også ryddet litt på benken hihi, så ut som lynet hadde
slått ned her.....:)

Men nå er det god plass for både klipping og liming og kansje litt
tegning......

 

I den andre enden av benken har jeg tenkt å bruke til decoupage og stryking
av kubbelys med serviett........

 

Her har jeg brukt serviett på en hermetikkboks.....etter den ble malt hvit.
Servietten blir nesten helt gjenomsiktig når du sitter igjen med
det øverste laget som brukes........så at bakgrunnen er hvit 
er ganske viktig for å få frem motivet best:)

Nå tar jeg kvelden:o))
Og i morgen blir det å rydde resten av hobbyrommet mitt........
- lage ei verktøyavdeling og ei maleavdeling.... trur eg:o))

ØNSKER DERE EN FLOTT KVELD OG EN FIN SØNDAG !! 
 

24 kommentarer:

Eli's lille rede sa...

Så fint det ble! Misunner deg hobbyrommet ditt, altså! Klem fra Eli:)

Synnøve sa...

Så smart oppheng du har laget. Har sett maken til ca kr 2000!!
Så det lønner seg og være kreativ:-))
Heldig du er som har hobbyrom.

Klem

Drømmehuset mitt sa...

Hei så kul den ble. Flott hobbyrom du har:)
Ha en fin dag!
Klem

Drømmehuset mitt sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
hill`s interiørblogg sa...

Så flott det opphenget ditt ble... Får aldri nok med sånne oppbevaringer. For et herlig arbeidsrom du har... Ser jeg må komme meg i gang med mitt. Nå er det uten gulv og vegger ;O)
Ha en super søndag
Klem fra Hill-Iren

Lilla Kullan sa...

Så fint du har gjort.
Stina

Romantikk-takk. sa...

Så flott og praktisk da og ikke minst fantasifullt. :) Flinke du. Søtt dukketeppe under her og.
Klem M

Anne sa...

For en god ide !!!
Dette ble jo bare helt supert.
Et hobbyrom noen og enhver gjerne skulle hatt.
Hos meg ser det for øyeblikket ut som rene slagmarken..
skal prøve å få litt orden i dag.
Fin søndag til deg..her venter vi fortsatt på den lovende solen !
Klem

Monica sa...

Herlighet, jeg blir nok en gang slått i bakken av din kreativitet! :)

lavendel mio sa...

For en flott tavle du har laget!!
Ønsker meg et slikt hobbyrom;)
Ha en fin dag, klem Hanne

Man tager hva man haver sa...

Kreative, flinke Janne, her er virkelig prinspippet man tager hva man haver brukt til fulle. Dette ble jo både pent og praktisk.

Stor klem

Fru R. sa...

Du og du, jeg blir så imponert av deg, du er uttømmelig når det gjelder ideer. Jeg skulle hatt deg her i dag, fant en gammel skjenk på finn.no, er fra 60, 70 tallet, bilder kommer etterhvert. Men har problemer med pynten oppå, og da tenkte jeg på deg mens jeg styrte i vei.
Kos deg med hobbyrommet ditt, knallfint.
Klemz

Janne i Fagerlia sa...

Hobbyrommet ditt må være en oase for kreativt påfyll. Og orden i "sysakene" har du også. Jeg er godt i gang selv, men kan nok ikke sammenligne med dine systematiske krumspring.

Linn Hege sa...

Hei.
Jeg har tyvlånt et bilde fra deg til bloggen min idag. Jeg linket til bloggen din som takk :)

Jeg er ofte innom verdenen din for den er virkelig vakker :)

Anne sa...

Hei igjen og takk for koselig hilsen.
Jeg er HELT sikker på at du tryller fram en hvilken som helst vimpelrekke..du fikser jo alt mulig !!
Jeg har tilogmed klart å få det til!
Men ellers kan du gå inn på www.denlillevimpelfabrikken.com
Lykke til!
ny fin uke til deg!

Bente`s Hobbyrom sa...

Heisan , så utrolig flott og smart den ble :O) Håper det er lov å "stjele" den ideen din Janne. Hadde passet utmerket på syrommet mitt. Synes du har en herlig blogg og kommer gjerne hit igjen , klem Bente.

Anne N. sa...

Herligheeeeet så supersmart du er, Janne :O)
Et riktig genistrek, dette!!
Stor klem, Anne:)

Daisys home sa...

For ei superflott tavle du har laget :)
Kommer stadig opp med kreative ideer du.
Ha en flotters ukestart
Klem Sissel

Arlens boblebad sa...

ÅÅååå for et herlig hobbyrom, og gode nye ideer, de taes med i minne, for jeg holder på med mitt lille hobbyom også!
Den tavlen var helt herlig!
Har fri i dag og nå er det rett ut i hobbyrommet mitt og organisere!
Ha en fin dag!
Klem Linn

Mamsens hus sa...

Så flott hobbyrom du har.
Veldig fin tavle du laget. :)
Ønsker deg en fin dag.
Klem

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Så fin tavle du har laget deg, den var smart:)
Kjempefint hobbyrom, et sånt ønsker jeg meg også, har ledig rom til det, så kanskje...:)
Bokstavene med tapet ble lekre!

Ha en fin dag!
Klem Line E.

Solstrålå sa...

Ikke rart du er kreativ,,,,på dette flotte hobbyrommet!!!
Klem,og ønsker en ny fin uke!

Igi sa...

Så flott den ble!!
Kjekt med oppbevaringsplass på veggen.
Klem

Ellevillan sa...

Dette var en smart ide. Alt som må være lett tilgjengeli kan man jo få plass til på en sånn vegg. Samtidig er den alltid ryddig og veldig pyntelig : )
Likte bloggen din, blir nok en fast følger her ; )
Ha en strålende uke!
mvh Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...