onsdag 4. januar 2012

S & C ferdig:)))

 

Holdt på å glemme å vise dere resultatet av bokstavene med tapet på:))
I morgen skal de få ny eier..........

 

Ble fornøyd med resultatet, men det var like før jeg gikk 5 på.......
Først la jeg tapetbiten med baksiden opp, så la jeg på bokstavene og begynte å
tegne rundt.. Men, så "plinget" det inn i hue mitt at bokstavene også
må ligge med baksiden opp, ellers hadde det blitt vanskelig å få det til å stemme:))

Har liksom ikke for mange like tapetbiter:)
- så jeg var heldig denne gang......Tapeten ble limt på med vanlig limstift
Bokstavene er fra Skeidar og koster 15,- pr. stk.

 

Har også vært på en liten shoppingstur i dag fordi jeg alikevel måtte
innom apoteket........
Da jeg kom til Kid var de i full gang med å prise ned varer.......Fuglehuset
fikk jeg for 99,- :)) og  flanellsengesett i 220 cm til 99,-  de
hadde kostet 399,- 

Var også innom Nille og hamstret garn:))
 

Og i kveld har jeg heklet 4 ruter........ Har ikke bestemt meg enda for hva
det skal bli, men noe blir det til ei lita prinsesse:)))

 

Og små prinsesser må ha prinsesselampe:))
og det fikk jeg på Skeidar........

" Emil" som vi ble advart mot i går, var ikke så rampete som de ville ha det til:))
Han snerret så vidt innom her, før han føyk videre til Sverige...
Men en nytt uvær er på vei, og kansje det da blir " Frida" eller " Fia" hvem vet (?)
Neste blir iallefall jente......og de er ikke til å spøke med..... ( jeg vet hihi)

ØNSKER DERE ALLE EN KOZ KVELD !! 
 

10 kommentarer:

Heidi's regnbuedrops sa...

Bokstavene ble kjempe lekre =D

Fru Gullhår sa...

Hei :) Bokstavene blei kjempe fine!! Dei likte eg kjempegodt!! Eg skal lage eit slik bestemorrute-teppe også :) kanskje til en liten prins eller prinsesse. Blir alltid så inspirert når eg er inne å kikker på bloggen din :)

Hilde

Fru Belima sa...

Så nydelig teppe du hekler!! Bokstavene ble superfine... heldig den som får de! Takk for inspirasjon så jeg kanskje får gjort noen av prosjektene mine ferdig!! Godt nyttår hilsen mariann

Linda sa...

Godt at ikke Emil herjet så voldsomt!
Bokstavene ble kjempefine :)

Romantikk-takk. sa...

Så fine bokstaver,smart å lime tapet på. :) Teppet kommer til å bli lekkert.
Klem M

Man tager hva man haver sa...

Ja det må jeg si, de ble rett og slett rålekre, for en flott tapet da. :)

Klem fra Kari

LadyLaLaura sa...

Så fine de bokstavene ble, og så med vanlig limstift da gitt :) trodde man måtte ha tapetlim og gode greier for å få til sånt, men neida her kommer du og klipper og limer som den enkleste sak :) flink du er altså!!! Så bra at Emil var snill :)
Ha en superduper dag videre
stor klem

Huldra sa...

Fine bokstaver! Moro å få seg litt ting og tang på salg også.
Emil rusket ganske hardt rundt husveggene her, men heldigvis slapp jeg regnspruten inn vinduene denne gangen.

Godt nyttår, og takk for hyggelig hilsen inne hos meg! :)

Ingvild sa...

Fine bokstaver blei det også! Du lager så mye fint! Tusen takk for så koselig tilbakemelding på julestrømpene! Hintet blir; Mamma jobba sammen med deg for hvertfall 20 år siden..., og nå treffer du stadig på henne på Gjenbruk, Janne! 5 barn har hun.... Da må du nok vite svaret:)!

Shabbylishious sa...

Det var skikkelige tøffe tapetbokstaver. Kjempe ide. Hadde du hatt likt med tapet på alle så hadde de ikke blitt like fine tror jeg. Litt variasjon liker i alle fall jeg. :) Mye fine varp du har fått tak i. Flanellsengetøy. mmm synes jeg kjenner komforten med en gang bare gjøre hører/leser ordet flanell.
Klemz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...