tirsdag 3. januar 2012

Ute fyker "Emil" rundt, og inne.........

 

......... fyker jeg rundt:))
Kansje ikke så voldsomt som stormen ute da, men i dag er siste 
restene av julen på vei bort.

Jeg hadde hvitt og grått, beige og natur til jul.....så overgangen til "normalt"
liv gikk helt smertefritt:))

 

Men, nå som vi er på riktig side av året.........og våren er ikke langt unna, fristet
det med noen Primula på bordet....som en liten fargeklatt:)

 

Skal ikke så mye til før det blir "ny" stue:)
( kunne jo ha rettet opp putene i sofaen også litt hihi)

Forkjølelse eller influensa begynner å ta tak i meg, og jeg som har noe
kreativt pågang........må bare kjempe i mot til "jobben" er gjort, selv om det akkurat
nå frister med å gjøre det samme som minstepysen..........:))

 

Bare legge seg stille og rolig ned og høre på regnet som pisker på vinduene........

I går hadde jeg litt planer om å rette opp de hageurnene med tuja i som veltet
når "lille Dagmar" herjet litt, men etter å ha hørt værmeldingen og at det nå var
Emil som skulle gjøre sin entrè her i sør, tenkte jeg at det var best de bare fikk
ligge i fred:))

Får bare krysse det en har og håpe at Emil forsvinner fortere enn fy:)
Så ønsker jeg dere alle en kos dag, inne eller ute, vær eller ikke vær...!!

18 kommentarer:

Tovepia sa...

Emil er jo "en forgrømmade unge", så jeg misunner dere ikke ham:)..spent på om han holder farten oppover i landet..
Godt å være tilbake til normalen, så hold forkjølelsen borte!!
Klem fra meg;)

Torunn sa...

Så pent og koselig du har det :) Fine bilder. Her er det også et ufyselig vær, regn og vind så det holder! Æsj. Da er det deilig å gjøre som pusen din..legge seg rett ut på skinnet!! Ha en fortsatt fin kveld.

LadyLaLaura sa...

Håper Emil er snill med dere, og at han ikke kommer hit etterpå ;) Du har det altså så fint og smakfullt i heimen din. Flinke flinke du :)
Kos deg inne i stormen, og ikke bli syk! stor god-bedrings-klem fra meg ;)

Jorunns hobbyblogg sa...

Huff ja, ingen ende på vind og uvær denne vinteren ....
så stemningfulle bilder!
de lysestakene dine var forresten kjempefine, hvor har fått tak i dem?
Jorunn

lineslilleplass sa...

Godt nyttår!!
Skikkelig vår hos deg(inne)Her sitter jeg med julekrus og julekaffe og tenker julen skal få være til helgen. Håper Emil oppfører seg pent.
Ha en fin ettermiddag!!
Klem i fra Line

Bente sa...

Så fint hos deg. Har også ryddet bort jula , og det er nå deilig, må jeg innrømme.

Ha en fin kveld

Klem Bente

Parkvegens Hageglede sa...

Primula allerede... nå ble jeg jammen glad. Har ikke sett den her enda, men så har jeg da ikke akkurat vært så mye ute. Den berømte influensaen tok meg på tampen av jula, men til helga skal jeg gjøre som du... skysse jula ut døra.

Synnøve sa...

Emil er ikke velkommen her..
Så fint det er med primula,nå etter jul.
Jeg har alt i hvit ig litt beige for tiden. Ble så lei farger etter jula.
Ønsker deg god bedring:-)
Klem

Mine diller sa...

Godt nyttår:)
Så koselig og fint det var hos deg. Her er jula på vei ut og ser fram til å fylle på med litt nytt.

Ha en fin kveld videre :)

Havfruen sa...

Bare sørg for å sende Emil i en helt annen retning enn hit!! HAtt nok!!

Det ble så fint og koselig hos deg:)
Vi skulle vært katt eller hund og tatt livet med knusende ro:))

Sørg for at du ikke har løse gjenstander utomhus og kos deg inne:)
Klem fra meg:)

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelige bilder...
Håper ikke Emil blir så ille som de melder..

Ha en fin kveld
Klem,Kari

Romantikk-takk. sa...

Kjempefint pyntet,godt med litt nytt etter at julestæsjen er ute. :)) Håper Emil er snillere enn Dagmar.
Klem M

Christine sa...

Velkommen itte med Primula i hus, eg kjøpte meg et par stykker på fredag, som eg har på kjøkkenet og står og lyse opp der.

Forkjølelse / influensa, e noe dritt, det kan eg skriva onna på, her har me hatt det begge 2, maen siden onsdag og eg siden fredag, nå begynne det endelig og slippe taket. Stakkars nasen min, er helt Rudolf e rød nasen.

Ellers blei julå rydda ut søndag og julatre, for i går, så nå e det tebake te normalen her o, litt stuselig uten advenstsakar i vinduene.

Eg e så lei av høststormer og regn, at eg får noiå snart, har lyst på fint ver, sånn at eg kan gå ut med kamera og fanga noen motiver.

Håpa du blir fort friske fra forkjølelsen / influensaen som luske hos deg.

Tirsdagsklem fra Christine.

Eli's lille rede sa...

Ja, vi får håpe at Emil ikke rekker å gjøre for mange "hyss" på sin veg. Jula ute i her i dag også, og det er så deilig. Mangler noen blomster, merker jeg, for når jula er over kaster jeg alle juleblomstene. Orker ikke en eneste rød julestjerne etter jul, så det må nok en primula eller fler til her også;) Klem fra Eli:)

Linda sa...

Håper ikke Emil har herjet for voldsomt!
Her også er julen ryddet ut - nå er det nytt år og nye muligheter :)
Og så går det fort mot våren, herlig:)

Turid sa...

Lun og go januar stemning hos deg- håper bare at det er noen som får Emil stengt inne i snekkerbua snart , før han gjør for mange "hyss"- Eller kanskje snekkerbua allerede er opptatt av deg ...... Ha ei flott første uke i januar!!

Caroline sa...

Kjempeflott idekavalkade i innlegget under her:)
Ja,nå var det riktig godt å hive ut julen;)
Primulaer er bare så nydelige,å det gjør godt med litt farger nå,på den ellers så kjedelige årstiden:)
Ser ut som om pus koser seg;)
Ha en fin kveld!
Klem Caroline

Huldra sa...

Koselig stemning! -Ikke minst med den firbente som slapper så godt av. :)
Håper du er i bedre form igjen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...