fredag 20. januar 2012

Vimpelrekke - hurra hurra hurra:))

 

See! det ligner en vimpelrekke:o))
Måtte jo bare henge den i taket på hobbyrommet for å beskue det hele hihi:)

 

Bitene ble ikke helt 100% like, og avstanden varierte litt den også
- men vimpel er vimpel:o)
Jeg klønet litt for å få på det lilla båndet hihi, har jo aldri vært borti noe slikt før, så
skulle jeg vel strengt talt brukt lilla tråd - men på symaskinen var det
fullt opp med hvitt, så ikke noe å lure på da:))

Det ble 9 stk vimpler og på den midterste sydde jeg på
" Farmor`s gulljente"
Den skal jo en vakker dag opp på veggen til barnebarnet vårt...

 

Symaskinen oppførte seg ganske bra... det var bare en gang at det kom
2 ekstra tråder opp sammen med undertråden.

Joda, det ser veldig dumt ut med ei lysekrone i taket på hobbyrommet........
- men det har seg slik at dette er en reklamasjon fra der jeg jobber, så
hvorfor ikke henge den der:))
Den gamle jernsengen i bakgrunnen er full av ting å tang som jeg har et lite håp om
å få ryddet på plass i helga.......har begynt på det flere ganger, men
det ender opp med mer rot hihi:)
ØNSKER ALLE EN SUPERFLOTT HELG !!
 

7 kommentarer:

Ruter & Hjerter sa...

Blei jo knall fin spør du meg!!!
God helg!

Eli's lille rede sa...

Kjempefin vimpelrekke, ble det! Pytt, hvorfor må alt være så himla perfekt? Bare det er koselig og gjør nytta si;) Ønsker deg en fin-fin helg.

Klem fra Eli:)

Synnøve sa...

Kjempefin vimpel:-)
Lysekronen har jeg maken til:-))
Ha en fin helg
Klem

Janne i Fagerlia sa...

Supersøt vimpelrekke som med sine feminine farger vil passe godt til ei lita dame.

Supert med lysekrone på hobbyrommet. Selv ønsker jeg meg elektrisk peis på hobbyrommet. Har ingen mulighet for en ordentlig peis, så da får det nest beste være godt nok.

Man tager hva man haver sa...

Så flink du er, jeg synes den ser helt perfekt ut.

Syntes lysekrone på hobbyrommet var stilig jeg, men du for en kontrast, engedigen lysekrone og en kattematlampe på samme rom. Rett og slett en herlig miks.

Gooood helg til deg.

Klem,klem

Anette sa...

Kjenner meg igjen i det med at det blir mer rot når man prøver å rydde! SKal jo helst lage flotte systemer av alt og det tar sin tid:P

Fine bilder!

1001ting sa...

Kjekkt med vimpler, de ble jo skikkelig stilige!...og gildt å høre at du har rot i senga..det er du ikke alene om.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...