tirsdag 7. februar 2012

Alternativ til hyller.....

 

I dag fikk jeg skrudd opp litt hyller på hobbyrommet av kurver i forskjellige
størrelser........Skruene som ble til for mange "sorte" prikker, malte jeg 
over med hvitmaling slik at de ble så å si usynlige:)

 

Planen med disse hyllene er å få samlet alt innen strikking og hekling slik
at jeg lett kan se hva jeg egentlig har, eller ikke har :))

 

Så er det jo litt koselig å ha noen fine farger å se på:)

 

Heklenåler og strikkepinner står fint plassert i hermetikkbokser som jeg
har strikket et trekk til:)) og rundpinnene har jeg hengt på en S krok i håntaket
på kurven:o)

 

I den ene hyllen tenkte jeg og oppbevare kataloger og oppskrifter 
av ymse slag:o)

 

Slik ser det ut i skrivende stund, men ser nå at jeg må
justere ned den ene kurven:o)

Var innom Stoff & Stil i dag............og fant et søtt og vårslig restestoff som jeg
har en liten plan med....men tror ikke jeg rekker det før i morra, for i kveld
er det jo en del å se på tv:)
Sist tirsdag så jeg den svenske sinnasnekkeren......og han var sinna han:)

Tusen Tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere gir! 
Jeg leser og koser meg og setter utrolig stor pris på dere alle:)
Så vil jeg ønske dere nye følgere et hjertelig velkommen!

HA EN FIN FIN TIRSDAGKVELD DERE !!

12 kommentarer:

Anette sa...

Det ble jammen fint !
SKikkelig koselig å ha garnet til "pynt" :))

Ha en fin kveld :)

Linda sa...

Så fint det ble, kjekt å ha orden i sysakene ;)
Så Sinnasnekkern Sverige forrige uke jeg også, der gikk det for seg!! :)

Hulda sa...

Så utrolig kreativt! Stilig med kurvene som hyller! Det har jeg aldri tenkt på. SMART!

Likte veldig godt bildene under her. Så nydelig vimpelrekke, søt, men samtidig rustikk. Du er ordentlig flink!

Eli's lille rede sa...

Kjempesmart og dekorativt! Ønsker meg hobbyrom! Ha en fin kveld!

Klem fra Eli:)

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :) dette ble kjempefint! og så ser du jo hva du har og ikke har.. der sliter jeg hehe, har en stor kurv-kasse og den er full av oppskrifter, garn og halvferdige luer osv Skulle mer enn gjerne ha hatt en sånn løsning som du har :)
Jeg blir så glad når jeg ser at du er så produktiv og kreativ, det betyr jo at du har det bra tross alt :) Og den nye blogheaderen din kjempefin, likte den veldig godt :)
ha en strålende kveld! stor klem

Olea sa...

hei:)
for en super ide og bruke kurver som hyller!
pent ble det også!
kreativ er du!
klem :)

Janne i Fagerlia sa...

Her var det orden i "sysakene". Flott løsning!

Arlens boblebad sa...

Å så koselig det ble,helt enig at du må vise frem de fine fargene i garnet!
Klem Linn

Janne sa...

Hei!

Dette har tenkt på lenge og, men må få et rom som det passer inn i først...hehe:)

Kult med garn i! :)

Flinka!! :)

Christine sa...

Detta blei knallfint frue.

Monica sa...

Hei på deg.
Så utrolig flott og dekorativt!!
Her blir det "orden i sysakene" tenker jeg ;))
Ønsker deg en riktig fin fin onsdag, og en fortsatt god uke.
Klem, Monica

Underberget sa...

Du er jammen lur! Ble veldig fint og dekorativt:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...