søndag 26. februar 2012

Avkapp fra en profillist ble til knaggrekker :))

 

Jeg fant litt avkapp på ca 90 cm i vedskjulet av denne listen......og tenkte jeg
ville prøve å lage en knaggrekke.....
Men før jeg gikk i gang, måtte jeg finne noe til knagg.
I roteskuffene våre finnes det "alt mellom himmel og jord " og da jeg fant
10 like og kraftige skruer ble valget disse:))
( kunne selvfølgelig ha kjøpt noen som var finere, men dette funker også:) )

Jeg saget av 3 stk på 25 cm og 1 på 7 cm:)
Malte disse hvite, borte hull, klippet til serviett og limte på.........til slutt
limte jeg fast skruene i hullene..:))

 

På 2 av knaggrekkene beholdt jeg skruen som den var - litt rusten:))
og på denne svitsjet jeg fort og galt over med malekosten:o))


Det finnes sååå mange flotte servietter, og det er nesten for galt og bruke de
til det de er beregnet for:o))

 

På den enslige knaggen ble skruen også malt litt - passet liksom litt
inn med hvitt på denne sommerslige servietten:)

 

Nå er de snart klare...........
På den enslige knaggen har jeg festet en bildehempe bak...og på de andre
borte jeg hull i hver side til å feste de til veggen med skrue..

 

Den ene knaggrekken har kommet opp på døren til hobbyrommet mitt:o))
De andre vet jeg ikke hvor havner hen:o))
( men kansje på en gi bort eller no:)) )
" do not disturb " skiltet kjøpte jeg på Nille..........og det kan jo henges
på utsiden av døren når jeg sitter her inne i min egen lille verden :o))

Synes knaggrekkene ble litt koselige, og at de er nesten gratis - hvis en tar
hva man har - er jo bare et pluss:o)

HA EN FIN FIN SØNDAGSKVELD DERE !!

16 kommentarer:

Hulda sa...

Kjempefine knaggrekker! Du får virkelig satt ideene dine ut i livet raskt. :)

Nennes sa...

Så smart :)
Kjempefine!

Ha en flott uke.

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Kjempesmart og kreativt, og knaggrekkene ble virkelig flotte må jeg si:)

Ønsker deg en fin søndagskveld:)
Klem Marianne

Arlens boblebad sa...

Inspirert igjen!
Barem litt treg i avtrekkeren!
Men legger det i bakhode..
Klem

Underberget sa...

Lurt og pent, dette kan vi like!

Hummerogkannarifugl sa...

Tusen takk for ett kjempetips. Såååå lurt og sååå fine. Gjett om jeg skal herme.
KLem Anki

LadyLaLaura sa...

De ble kjempesøte :) håper de kommer på en giveaway hihihi
I dag har jeg tatt for meg et av dine blogginnlegg og nå har jeg heklet 2 fine lyslykter :)) du skal vite at du inspirerer utrolig mye :)
så tusen tusen takk til flinke du :) ha en fortsatt strålende søndagskveld. Klem fra meg

Havfruen sa...

Tar av meg hatten for deg altså...helt utrolig flott:)))
Ha en fin kommende uke med ny kreativitet:)
Klemmings:)

Anne N. sa...

For en kjempeide, Janne :O)
Du er helt utrolig, å finne på saker og ting!!
Ønsker deg en flott uke.
Klem, Anne:)

Marits Hverdagsgleder sa...

Helt utrolig hvor idèrik du er! Jammen ble de fine. Og så enkelt at selv JEG kan klare det (?) :)
Klemmer

Anne sa...

Oi,,oi.. her var det blitt fine knagger i en fart !
Så herlig da..
Lurt å bruke " hva man haver "..det er du flink på !
Klem Anne

Dordis kreative glede sa...

Hei! Du er et oppkomme av ideer :) kjempelurt! Fine ble de også, servietter var lurt. Ha en fin ny uke :) klem Dordi

rule sa...

Knall fine!!! Du imponerer meg stadig med de kreative idee`ne dine!! GODE tanker går til deg!! Klem

Eli's lille rede sa...

Det er like moro å lese bloggen din hver gang! Du bobler over av idèer, og jeg er glad du deler dem med oss;) De knaggrekkene ble kjempefine, og så billige gaver, da!
Ha en fin-fin dag!

Klem fra Eli:)

Mette`s verden sa...

Hei på deg.
Du er jammen en kreativ og flink dame.Nydelige knagger du har laget.Har også gjort bilder med servietter .Det blir veldig fint.Krakken du hadde laget var også kjempefin og lys lyktene dine med netting rundt.Og det hekle nettet du har rundt glasset.Har du oppskrift på de???Har så lyst til og hekle slike .
Ha en fin kveld.Mette.

Fru Føreland sa...

Så søte de ble:D Trenger ikke alltid å lages så vanskelig for å bli dekorative:)

Ha en finfin mandagskveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...