tirsdag 28. februar 2012

Fjær i hatten........ på nåleputehatten :))

 

Alt kan brukes, det er bare det å finne frem til det:)
Lagde et par nåleputehatter i dag og kom plutselig på at jeg kunne pynte
den ene med ei fjær:)  fra dunputa i sofaen som lå rett ved siden av:))

 

Jeg lagde disse av en tom " hold it " kartong, ( som ungdommene spiser når
mor er opptatt i den kreative verden :)) )
og brukte en underskål og tegnet rundt......
Så tullet jeg sammen bomull til en ball og la på stoff, og dette ble
limt fast til pappen...
Ytterst la jeg over blondestoffet og knyttet blondebånd rundt:)

 

Blondestoffet ble både limt og sydd fast på undersiden:))

 

Den andre har ikke fått noe pynt enda.......
bortsett fra en nål for å teste:)))

 

Dette var utrolig morsomt å lage, og for øyeblikket er det en til på gang hihi:)
- har bare en liten middagspause nå...
På den jeg lager nå, brukte jeg pappen som ligger i midten av løpere, duker m.m.
som jeg kjøpte her om dagen på Kid:))

For en stund siden lagde jeg en nålepute av lokket til et syltetøyglass og i
glasset samlet jeg knapper.......nå er glasset blitt fyllt med trådsneller:))) siden
alle knappene har fått " nydelige " flasker til oppbevaring:))

ØNSKER DERE ALLE EN NYDELIG KVELD !!
Vi reiser i kveldinga/natta innover til Radiumhospitalet da sønnen skal inn 
igjen til kontroll.......men som alltid er vi plutselig tilbake igjen:o))

10 kommentarer:

Tovepia sa...

Kor du har kost dæ med blonde idag, og det ble så flott!
Jeg har prestert å miste en knappenål i gulvet, på teppet, og finner den ikke....Handy pleier å få dem i foten..så skrekk og gru:O))
Ha en fin kveld, klem fra mæ;)

Synnøve sa...

Det er den flotteste nåleputen jeg har sett.
Skjønner godt at du har kost deg med og lage de.
Klem

LadyLaLaura sa...

Åå så fine de ble :) Du altså!:) her har du mer å hive inn i din neste giveaway :))
Lykke til på Radiumhospitalet. Stor klem fra meg

Britt Kristin sa...

Så fine de ble...

PÅ bloggen min ligger det en GIVEAWAY...Håper du tar turen innom..

Ha en fin kveld videre...

Britt Kristin.

Caroline sa...

For en søt nåleputehatt du har laget deg;)
Å de rosettene du har leget var jo bare nydelige!
De er jamen meg fine å pynte med alle steder ja,flink du er til å lage ting:)
Ha en fin kveld!
Klem Caroline

Janne i Fagerlia sa...

Dette ble en nålepute av det romantiske slaget. Lekker!

Anonym sa...

Herlig, kreativt, romantisk og ikke minst en veldig smart idé.
En kreativ og inspirerende bl0gg du har:) Her skal jeg titte inn oftere:)
Hilsen Tove

Janne sa...

Helledussen, så søt!

Hehe, artig med fjæra fra puta ja:)
Klem

Janne:)

Monica sa...

Hei på deg.
For en aldeles skjønn nålepute!!
Ønsker deg en riktig fin fin onsdagskveld ;)
Klem, Monica

Anita sa...

Så nydelige ting...og helt fasinert av den fine bloggen din:) Har kosa meg her en stund. Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...