lørdag 4. februar 2012

Follow your dreams - på soverommet:))

 

Om jeg har fått dilla eller blitt inspirert av meg selv, er ikke godt å si:o))
men nå har jeg laget vimpelrekke nr. 3.....
og det av et kjøkkenhåndkle fra Kid pluss stoffrester fra en løper til baksiden..
- og blondebånd øverst for å holde herligheten på plass:o))
Teksten " follow your dreams " er laget av "sølvbokstaver" fra Nille...

 

Jeg bruker forferdelig lang tid på å tenke når jeg skal blande sammen meg og 
symaskinen pluss klipping i tillegg......så når resultatet egner seg på trykk - blir
jeg jo veldig happy:o))
- selv om det ikke blir 100% fint og flott, så er det hjemmelagd :)

 

Synes det ble bra, men er fremdeles i tvil om jeg skulle ha valgt hvitt/grått
stoff som kansje ville ses bedre....men men, nå henger det der på plankeveggen
bak senga:))

 

Hmm, det hadde kansje gjort seg med noen lysere farger...
Hva mener dere??

I dag snør det for fullt her i Kristiansand......men det er sånn fin puddersnø
så en kan bare bruke feiekosten til snømåkinga:o))

ØNSKER DERE ALLE EN FIN FIN LØRDAG  !! 
 

13 kommentarer:

Tovepia sa...

Den rekka ble vakker, men lysere beige/ecru farge hadde sikkert vistes mer, men tøft på den treveggen din!!
Takk for tips om bokstaver..hva har ikke Nille:)
Ha ei flott helg videre, klem fra mæ;)

Torunn sa...

Fy søren så flink og kreativ du er! Helt nydelig synes jeg :o)

Ingrid Louise sa...

Kjempefin vimpelrekke,utrolig stilig sammen med den tøffe veggen på soverommet!!
Har laget en vimpelrekke jeg også nylig (min første...),men litt usikker på om den er bloggbar!! ;-)
klm ingrid l

Fru Gullhår sa...

utrulig stilig sengegavl du hadde :) og vimpelrekka passa jo perfekt inn!!
Hilde

hill`s interiørblogg sa...

Nydelig vimpelrekke...og den passet så utrolig godt til sengegavelen din... Tror jeg ville ha valgt de samme stoffene...enn grått og hvitt.

Så flink du er til å finne på all ting ;O)
Klem fra Hill-Iren

Anette sa...

Så fint det ble og for en flott hodegavl! en sånn en vil jeg har også! :))

God helg!!

Linda sa...

Synes det ble fint med de fargene! Skal sees - men ikke framheves for mye :)
Ha en fin lørdagskveld!
Klemmings :)

Bente sa...

Jeg synes fargen var perfekt. Kjempestilig vegg, forresten og nydelig soverom. Så flink du er.

Ha en fin kveld

Klem Bente

Janne i Fagerlia sa...

Synes det ble fint slik som dette jeg. På soverommet passer det jo bra med en litt neddempet stil. Råtøff vegg bak sengen.

Eli's lille rede sa...

Å, så fin vimpel! Fineste jeg har sett! Så fint det var med det litt røffe sammen med bling! Den likte jeg veldig godt;) Ha en fortsatt fin lørdagskveld.

Klem fra Eli:)

lavendel mio sa...

Så lekre vimpler, og for et herlig soverom!!
Go kveld i stua, klem Hanne

Solstrålå sa...

Nydelig som det er!!!!Herlige vimpler!
Nå måtte jeg innom og hilse på,,,,ja, du Janne,,,du er en riktig flittiglise!
Jeg har gått i hi!
God helg og goe klem fra Sol

Smått og Stort sa...

Nydelig vimpelrekke og wow- for en tøff sengegavl!!! Jeg likte fargen som den var♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...